eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF11 525xd › Re: F11 525xd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-
    september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddd <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F11 525xd
    Date: Mon, 02 Sep 2013 15:59:09 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 42
    Message-ID: <l025jk$4jm$1@dont-email.me>
    References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
    <5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
    <5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
    <5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
    <522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
    <l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl> <l01nq3$snf$1@dont-email.me>
    <l01p3o$664$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 2 Sep 2013 13:59:16 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="e18d9d701cb15ec80b21888b6350ff00"; logging-data="4726";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19ur3Ib0tOi84ZlKTGHhxOy"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l01p3o$664$1@node2.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:N2Xh+/XtGF9HLR/2PcSVRXWJbaw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502956
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-02 12:25, Lewis pisze:
    >> mi w trasie autostradowej palił 15-16/100 (2.0T, 211KM), diesel na tej
    >> samej trasie pali 10/100
    >
    > Nie wiem co to musiał być za samochód i silnik. U mnie 2.0T 270KM w
    > trasie rekordowo spalił 5.4 czy 5.5 jazda za tirem i nóż na gardle.
    > Normalnie pali z 7-8 a zapierdzielając 150-200km/h nie wyszedłem ponad 13.

    jak się uprę to pewnie 3.0d spali 4/100- tylko kto by tak jeździł...
    benzyniak to Impreza GT - i nie był to problem mojego silnika, znajomy
    ma już drugą taką imprezę i jak jedzie spokojnie to mu 8 weźmie, a jak
    ciśnie to 16 spokojnie. A fakt - butowałem to auto bo skubaniec moment
    obrotowy dość daleko miał i żeby jechać efektywnie 5 bieg trzeba było
    wrzucać przy 150km/h (żeby przyspieszał tak samo jak diesel z 'piątką'
    wrzuconą przy 110km/h...)
    Na trasie nieautostradowej diesel pali mi 8/100, a benzyniak palił
    12-13/100. na autostradzie diesel 10/100, benzyniak 15-16/100. Jak by
    nie patrzeć wychodzi sporo drożej


    >
    > U braciaka 2.3T 282KM pali normalnie 9-10LPG zapierdzielając 150-200 do
    > 16LPG.

    to jakie ma chwilowe spalanie przy 180 czy 200km/h?

    >
    >> LPG odpada, duży zbiornik zajmuje dużo miejsca, mały trzeba często
    >> dotankowywać.
    >
    > Miejsca w bagażniku tracisz tyle to koło zapasowe.

    no i przy 16l/100 tankować musisz co 300km, szukać stacji przy 250km, a
    jak znajdziesz jakąś mając 220km przejechane to tankujesz, bo nie wiesz
    czy będzie następna. Nie, tankowanie 3x dziennie mi nie odpowiada, a
    sensowny zbiornik (na 600km) zajmuje dużo bagażnika. Niestety taką mam
    pracę, jeżdżę dużo i szkoda mi czasu na tankowania :)


    --
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: