-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Bydlę <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F1 - DRS
Date: Sat, 30 Apr 2011 11:48:34 +0200
Organization: Mac?winka
Lines: 26
Message-ID: <ipglti$73g$1@inews.gazeta.pl>
References: <io98fc$j4l$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-151-190.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1304156914 7280 89.72.151.190 (30 Apr 2011 09:48:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Apr 2011 09:48:34 +0000 (UTC)
X-User: naprawdetrzezwy
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365303
[ ukryj nagłówki ]On 2011-04-15 12:59:56 +0200, Jakub Witkowski
<j...@d...z.sygnatury> said:
> a przede wszystkim, gdy wjedzie w cień aerodynamiczny prowadzącego,
> to natychmiast aerodynamika zostaje zaburzona na tyle, że przestaje być
> szybszy.
A jeszcze parę(naście) lat temu, komentatorzy (takie same głąby jak ci
z Polsatu teraz) piali peany o kierowcach, którzy "...ślicznie schowali
się w tunelu aerodynamicznym za poprzedzającym ich kierowcą, by
zyskać na prędkości i go wyprzedzić tuż przed zakrętem..."
>
> A może by tak: w momencie gdy dwóch zawodników dzieli mniej niż sekunda,
> każdy z nich może włączyć dopał, automatycznie wyłączając tę możliwość
> drugiemu. Plus jakiś limit dopałów na wyścig. Przynajmniej odczucie
> byłoby lepsze, że układ jest fair, a nie że goniący ma "niesłuszne" fory :)
> I gra nerwów: włączyć teraz czy zaoszczędzić? Co zrobi drugi? :)
Ukłoni się wtedy teoria gier i McLaren znowu będzie górą.
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.11 14:26 Protz
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=