eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRS › Re: F1 - DRS
  • Data: 2011-04-11 10:44:53
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w
    > On Sun, 10 Apr 2011 21:29:27 +0200, J.F
    >> No wiesz - a jakby tak pozwolic na NOS, ale ograniczyc pojemnosc
    >> butli. Kazdy moze uzywac kiedy chce, ale na dlugo nie starczy
    >> :-)
    >
    > Ale przecie jest trochę serii gdzie w podobnej sytuacji możesz
    > np właczyć overboost.

    Ale overboost jest nielimitowany, a butla podtlenku swoja pojemnosc
    ma.
    Zuzyjesz, to na pozniej zabraknie.
    No chyba zeby i do overboosta licznik podlaczyc.

    > Metoda byłaby prosta: zabanować tarcze z kompozytów, narzucić
    > regulaminem prostą, prymitywną aerodynamikę, zmniejszyć
    > przyczepność, by wyjazd poza linię wyścigową nie powodował aż
    > takiej straty i zabanować sekwencyjne/półautomatyczne skrzynie
    > biegów. Tylko że zaraz będzie płacz, że ograbia się
    > ,,najbardziej zaawansowaną technicznie serię wyścigową'' [1] z
    > jej przewagi technicznej.

    Albo zrobic tory z dwoma rownoleglymi fragmentami i wtedy sie okaze
    kto szybciej jedzie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: