  • 71. Data: 2020-12-10 16:26:43
    Temat: Re: F1
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/12/2020 14:26, Mirek Ptak wrote:

    > Skąd to założenie? Nieprawdziwe zresztą :)

    > Wasze prawo, ale poza Niemcami jako właścicielami tej stajni są jeszcze
    > inne nacje plus FIA jako żywo niemiecka nie jest:
    > https://www.fia.com/profile/jean-todt
    > I ta to właśnie organizacja z tym to właśnie człowiekiem na czele jakoś
    > nie może wykryć tego oszustwa MB a dała radę wyniuchać dziwne
    > manipulacje w przepływie paliwa u Ferrari - troszkę dziwne co?
    >
    > A może nie dziwne tylko po prostu bullshit?
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Zacznijmy od tego, ze z wyjatkiem Ferrari i AlphaTauri wszystkie zespoly
    maja swoje siedziby w UK i zatrudniaja raczej brytyjczykow. Natomiast
    sam Toto Wolf choc ma obywatelstwo austryjackie, a zone Brytyjke jest z
    pochodzenia w polowie Polakiem, w polowie Rumunem i mowi rowniez po
    polsku. Koniu pierdoli jak potluczony, pewnie jakby go zapytac to sie
    mozna dowiedziec, ze w szczepionce na covid-19 sa nanoczipy 5G do
    kontrolowania umyslow.

  • 72. Data: 2020-12-10 18:49:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 10-12-2020 o 12:59, Mirek Ptak pisze:

    >Amstrong też był z przodu....

    Jakby nie Armstrong, to kto inny bylby z przodu.
    Tylko moze nie tak "zawsze".

    Zobacz np ile lat Małysz byl z przodu ...

    >To za mało na taką przewagę 7 rok z rzędu.
    >I silnik i nadwozie się zmieniło dość mocno przez ten czas.

    >Niezmienne pozostało tylko to o czym nie wiemy.

    Np niezmiennie zatrudniaja najlepszych aerodynamikow :-)

    J.

  • 73. Data: 2020-12-10 19:47:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Dec 2020 07:23:22 +0100, w <rqsesq$lpe$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Tyle że takich może być cały tłum, więc zaczyna to nie mieć znaczenia.
    > Liczy się tylko sprzęt.

    No patrz, Vettel/Leclerk w 2018 i 2019 mieli lepszy sprzęt i nie dali rady.

  • 74. Data: 2020-12-10 20:07:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09-12-2020 o 15:27, J.F. pisze:

    > ... w postaci teamu.

    >Tyle że takich może być cały tłum, więc zaczyna to nie mieć
    >znaczenia.
    >Liczy się tylko sprzęt.

    No, dobieraja sobie tez kierowcow, a stac ich na najlepszych.

    Russel po prostu byl "zoltodziob", to do najlepszego zespolu nie
    trafi,
    i mial pecha, ze do pechowego Williamsa trafil.

    Jakby sie dobrze zaprezentowal, to potem sie wiecej opcji otwiera.

    No i wlasnie sie dobrze zaprezentowal ... ale troche przypadkiem ...

    J.

  • 75. Data: 2020-12-10 20:37:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Dec 2020 20:07:15 +0100, w <5fd271e5$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No, dobieraja sobie tez kierowcow, a stac ich na najlepszych.
    >
    > Russel po prostu byl "zoltodziob", to do najlepszego zespolu nie
    > trafi,
    > i mial pecha, ze do pechowego Williamsa trafil.

    Russell był dealem -- Williams dostał silniki Mercedesa, zapewne z rabatem, w
    zamian za umieszczenie w bolidzie juniora Mercedesa.

  • 76. Data: 2020-12-10 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I to był dowód, że ten pseudosport nie ma sensu.
    > 99% technologia, a kierowca to tylko mało istotny dodatek.
    >
    > Muszą coś zrobić, żeby upierdzielić Mercedesom tą przewagę nad
    > resztą stawki, bo inaczej to zdechnie do końca.

    Niech losowo polewaja tor woda.
    W wyscigach na deszczu zawsze duzo sie dzieje. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 77. Data: 2020-12-10 22:51:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Absolutnie nierealne - przynajmniej teraz - patrz jakie problemy
    > były z upchnięciem Russella do bolidu Hamiltona.
    > To by wyszło tylko przy identycznych samochodach jak w niższych
    > seriach, ale po co wtedy losować? :)

    To musieliby tak budowac zeby sie miescili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 78. Data: 2020-12-10 22:51:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

> [...]
    > samochodów przez kierowców. Ciągną losy, wsiadają do wylosowanego
    > samochodu czekającego na torze i startują.

    Podoba mi się.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 79. Data: 2020-12-10 22:54:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    konstruktorzy w KAGAŃCACH

    Też mi walka ;-)

  • 80. Data: 2020-12-10 23:23:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.12.2020 o 21:55, yabba pisze:

> [...]
    > przed każdym startem do wyścigu jest losowanie samochodów przez
    > kierowców. Ciągną losy, wsiadają do wylosowanego samochodu czekającego

    Wydali kupę kasy na samochód i nie mogą sobie wybrać kierowcy?