  • 81. Data: 2020-12-11 01:25:11
    Temat: Re: F1
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 23:23, ii pisze:

    > Wydali kupę kasy na samochód i nie mogą sobie wybrać kierowcy?

    Dokładnie tak. Dzięki temu każdy kierowca ma takie same szanse na
    zwycięstwo. Czyż nie chodzi o to aby było sprawiedliwie?

    yabba

  • 82. Data: 2020-12-11 01:28:12
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 07:08, Mirek Ptak pisze:

    > Absolutnie nierealne - przynajmniej teraz - patrz jakie problemy były z
    > upchnięciem Russella do bolidu Hamiltona.
    > To by wyszło tylko przy identycznych samochodach jak w niższych seriach,
    > ale po co wtedy losować? :)

    Wprowadzić do regulaminu technicznego minimalne wymiary miejsca dla
    kierowcy i zestandaryzowane mocowanie fotela. Każdy kierowca ma swój
    dopasowany fotel i łatwo wkłada go w dowolny samochód.

    yabba

  • 83. Data: 2020-12-11 01:33:37
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 09:28, K pisze:

    > F1 po zmianach typu, zakaz tankowania, jeden dostawca opon, limit
    > budzetowy, zamrozenie rozwoju silnika, przejscie z V8 na hybrydy V6 ze
    > skomplikowanym MGU-H jest wystarczajaco spierdolona aby przestac ja
    > ogladac bez Twoich propozycji.

    Konserwatysta.

    yabba

  • 84. Data: 2020-12-11 01:33:59
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 22:51, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Podoba mi się.

    Dziękuję!

    yabba

  • 85. Data: 2020-12-11 02:58:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.12.2020 o 01:25, yabba pisze:

    > Dokładnie tak. Dzięki temu każdy kierowca ma takie same szanse na
    > zwycięstwo. Czyż nie chodzi o to aby było sprawiedliwie?

    Chodzi o to by inwestor był zadowolony i gawiedź.

  • 86. Data: 2020-12-11 06:58:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 19:47, r...@k...pl pisze:

    > No patrz, Vettel/Leclerk w 2018 i 2019 mieli lepszy sprzęt i nie dali rady.

    Lepszy od kogo?
    Od Mercedesa, czy od Russela?
    Bo to pierwsze - to śmiech na sali....

  • 87. Data: 2020-12-11 07:00:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 18:49, J.F. pisze:

    > Jakby nie Armstrong, to kto inny bylby z przodu.

    Gdyby nie doping MB to też ktoś inny byłby z przodu...

    Którzy nigdy się nie mylą?
    To się nie zdarza w przyrodzie....

  • 88. Data: 2020-12-11 07:56:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 15:35, Cavallino wrote:

    > Sprytni są....
    > Tak jak byli przy dieselgate.

    Z tak silnym argumentem nie sposób dyskutować - I'm done.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 89. Data: 2020-12-11 10:17:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/12/2020 00:25, yabba wrote:

    > Dokładnie tak. Dzięki temu każdy kierowca ma takie same szanse na
    > zwycięstwo. Czyż nie chodzi o to aby było sprawiedliwie?

    Jest sprawiedliwie. To jest motosport, a nie paczki rozdawane przez Caritas.

  • 90. Data: 2020-12-11 12:01:43
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 11-12-2020 o 10:17, K pisze:

    > Jest sprawiedliwie. To jest motosport, a nie paczki rozdawane przez
    > Caritas.

    Teraz nie jest sprawiedliwie, bo tylko dobrzy kierowcy w dobrych
    samochodach mogą wygrać. Sprawiedliwie będzie jak każdy kierowca,
    niezależnie od swoich umiejętności i jakości samochodu, będzie miał
    takie same szanse wygrać wyścig.

    yabba