  • Data: 2020-12-10 12:59:23
    Temat: Re: F1
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.12.2020 12:35, Cavallino wrote:

    > Tak - to ten sam przypadek.
    > Tylko trudniejszy do ukrycia.

    Być może, ale póki jest zgodny z regulaminem, lub nieuregulowany ja nie
    widzę problemu. DAS wprowadzili, coś im to dało (zwłaszcza, że z oponami
    właśnie mieli cały sezon największy problem). FIA uznała, że jednak
    warto to uregulować i od przyszłego raku zakazany - proste jak cep.
    Bolid jest przez FIA dokładnie badany, oprogramowanie podobnie. Może po
    prostu trzeba im oddać honor i stwierdzić, że są z przodu w kwestii
    silnika i nadwozia. No i przede wszystkim, że nie łamią
    przepisów/oszukują a od tego zaczął się mój udział w tej pouczającej
    dyskusji :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak