  • 1. Data: 2009-02-08 23:30:26
    Temat: Expo nocleg 12-14.02
    Od: " Babiczka Dynotech" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam
    szukam noclegu w Warszawie na Expo 12-14.02 i jakoś ciężko mi to idzie ,
    bardzo proszę o pomoc ma ktoś jakieś sugestie? znacz hotel motel w rozsądnej
    cenie dla 4 może 5 osób.

    Pozdrawiam
    Babiczka
    Dyno-Tech
    Katowice

  • 2. Data: 2009-02-09 07:31:59
    Temat: Re: Expo nocleg 12-14.02
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik " Babiczka Dynotech" napisał w wiadomości
> [...]
    > szukam noclegu w Warszawie na Expo 12-14.02 i jakoś ciężko mi to idzie ,
    > bardzo proszę o pomoc ma ktoś jakieś sugestie? znacz hotel motel w

    http://www.rezerwuje.pl/taniehotele/Warszawa

    pierwsze kilka z brzegu ma jeszcze wolne miejsca
    w tym terminie

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 3. Data: 2009-02-09 11:01:45
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Babiczka Dynotech pisze:
> [...]
    > bardzo proszę o pomoc ma ktoś jakieś sugestie? znacz hotel motel w rozsądnej

    No to moze zapytaj tu:

    http://www.polhotels.com/warsz/Harctur/index2.htm

    blisko Expo XXI, dojazd zajmuje max z 10 minut, powrot troche dluzej, bo
    sie na Towarowej troche korkuje.
    Ceny, jak ostatnio bylem, na poziomie 130 pln z jedynke zes niadaniem,
    sniadania takie sobie, ale da sie zjesc, parking strzezony przy hotelu,
    blisko dobra pizzeria i pare innych "atrakcji".

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 4. Data: 2009-02-09 11:06:06
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Errata: nie wiem czy slusznie zalozylem, ze chcesz byc blisko Expo XXI
    na Pradzynskiego.

    Jesli popelnilem nadinterpretacje to przepraszam za pomylke.

    Zdrowko
    K.

  • 5. Data: 2009-02-09 11:18:33
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "KLOSZ" napisał :
    > Errata: nie wiem czy slusznie zalozylem, ze chcesz byc blisko Expo XXI na
    > Pradzynskiego.
    > Jesli popelnilem nadinterpretacje to przepraszam za pomylke.

    http://www.targi.com/index.php?idp=13&id_imp=motoron
    PZDR
    Wojciech G.
    K1200RSport, Wawa zone.

  • 6. Data: 2009-02-09 14:52:08
    Od: Terror <t...@w...scigacz.pl>

    Dnia 09-02-2009 o 12:06:06 KLOSZ <konradki@usun_towp.pl> napisał(a):

    > Errata: nie wiem czy slusznie zalozylem, ze chcesz byc blisko Expo XXI
    > na Pradzynskiego.
    >
    > Jesli popelnilem nadinterpretacje to przepraszam za pomylke.

    Biorąc pod uwage, że targi sa w okoliach ul. Marsa, to słaba lokalizacja,
    pewnie dobre 30 min na dojazd zejdzie biorąc pod uwagę korki

    --
    Trr | B12 | GG: 52182

  • 7. Data: 2009-02-09 15:28:15
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    > Biorąc pod uwage, że targi sa w okoliach ul. Marsa, to słaba lokalizacja,
    > pewnie dobre 30 min na dojazd zejdzie biorąc pod uwagę korki

    Witam
    dzięki za wszytkie odpowiedzi 30min to nie jest tak żle, tam mamy tylko spac :)
    moja znajomość warszawy ogranicza się do pokazania jej na mapie :)
    zapraszam do odwiedzania nas na targach

    pozdrawiam
    Babiczka

  • 8. Data: 2009-02-10 16:25:21
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Terror pisze:

    > Biorąc pod uwage, że targi sa w okoliach ul. Marsa, to słaba
    > lokalizacja, pewnie dobre 30 min na dojazd zejdzie biorąc pod uwagę korki

    No to jednak nadinterpretowalem (zasugerowalo mnie to EXPO w temacie),
    chociaz z drugiej strony dojazd jak z bicza strzelil na wprost trasa
    lazienkowska i akurat w przeciwna strone niz sa korki (rano jazda od
    centrum a korki stoja do centrum, a po poludniu jazda w strone centrum,
    kiedy to ciag Ostrobramska - Marsa stoi w strone Zolnierskiej), wiec
    moze od biedy sie nada.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ