  • 1. Data: 2012-03-19 22:54:30
    Temat: Expert o drzwiach Konraka
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    expert wyjaśnia kto winien

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1137166
    7,Ekspert__To_Socha_i_Kornacki_winni_rozbicia_masera
    ti.html

  • 2. Data: 2012-03-19 23:05:43
    Temat: Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    zaemka napisał(a):
    > expert wyjaśnia kto winien
    >
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1137166
    7,Ekspert__To_Socha_i_Kornacki_winni_rozbicia_masera
    ti.html

    To dupa nie expet ;) Tu są eksperci, nie to? LOL
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-03-20 08:47:39
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Oczywisty expert "TO" zaraz sie wypowie i przytoczy swoja interpretacje
    przepisow..
    ehh..

  • 4. Data: 2012-03-20 09:38:52
    Temat: Odp: Expert o drzwiach Konraka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zaemka" <N...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > expert wyjaśnia kto winien

    Przyjmując założenie, że Kornacki coś musiał wiedzieć o zachodzeniu
    autobusów.
    Całkowicie nieuprawnione i nie do utrzymania w byle sądzie.

  • 5. Data: 2012-03-20 11:19:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin zaemka

    > expert wyjaśnia kto winien
    >
    > http://policyjni.gazeta.pl/
    Policyjni/1,91152,11371667,Ekspert__To_Socha_i_Korna
    cki_winni_rozbicia_maserati.html

    Kierowca samochodu osobowego nie musi wiedzieć, że tył autobusu
    "zachodzi", a tym bardziej o ile. Nie musi też przewidywać przyszłych
    manewrów (szczególnie manewrów "na ślepo") stojącego autobusu.

    Za to kierowca autobusu musi kontrolować, co dzieje się wokół jego
    pojazdu. Ciekawe, czy jakby tam znalazło się dziecko albo staruszka i
    zostaliby potrąceni, to opinia tego "eksperta" byłaby taka sama?

    Fajny ekspert.

  • 6. Data: 2012-03-20 11:43:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
> [...]
    > pojazdu. Ciekawe, czy jakby tam znalazło się dziecko albo staruszka i
    > zostaliby potrąceni, to opinia tego "eksperta" byłaby taka sama?

    a co sie nie podoba w opini experta?

    Moje zdanie jest podobne. Choć ja bardziej to widzę jako nieszczęśliwy zbieg
    okolicznosci, jednakże kodeksowo to kierowca kórye otwiera drzwi ma uważać
    na innych uczestników ruchu. Autobus nie właczał sie do ruchu tylko jechał,
    popatrzyła w tylne lusterko samochód jest daleko to jedzie.

  • 7. Data: 2012-03-20 11:48:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 08:47, wchpikus pisze:
    > Oczywisty expert "TO" zaraz sie wypowie i przytoczy swoja interpretacje
    > przepisow..
    > ehh..

    Chyba nikt nie ma wątpliwości, że "to" zna się najlepiej. Jest jednostką
    wybitną nie raz to powtarzał, skończył studia itp. Więc nie słusznie
    podważasz jego prawo do posiadania zawsze racji.

    Oczywiście nie zapominajmy o generatorze faktów Cavallinio.

    A.

  • 8. Data: 2012-03-20 11:51:09
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:19, to pisze:
> [...]
    > "zachodzi", a tym bardziej o ile. Nie musi też przewidywać przyszłych
    > manewrów (szczególnie manewrów "na ślepo") stojącego autobusu.

    Ale może założyć, że autobusy zatrzymują się na przystankach o potem z
    nich odjeżdżają. Tak samo, że skręcają, że są duże itp.

    > Za to kierowca autobusu musi kontrolować, co dzieje się wokół jego
    > pojazdu. Ciekawe, czy jakby tam znalazło się dziecko albo staruszka i
    > zostaliby potrąceni, to opinia tego "eksperta" byłaby taka sama?

    A gdyby tam było przedszkole w przyszłości na środku tej ulicy, to
    wiadomo, że to była by wina autobusu, że jechał tam. Po tym przedszkolu,
    w przyszłości oczywiście.

    A.

  • 9. Data: 2012-03-20 12:48:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > a co sie nie podoba w opini experta?

    Masz jakiś problem z czytaniem?

  • 10. Data: 2012-03-20 12:50:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Ale może założyć, że autobusy zatrzymują się na przystankach o potem z
    > nich odjeżdżają. Tak samo, że skręcają, że są duże itp.

    I co jeszcze robią? Każdy ma zostawiać po 5 metrów wokół autobusu, bo
    jego kierowca może zachcieć wykonywać manewry na ślepo? To kierowca
    autobusu ma kontrolować, co się dzieje z jego pojazdem, a w tym przypadku
    od otwarcia drzwi do kolizji minęło KILKA SEKUND. Gość w ogóle nie
    ogarniał co się dzieje w okolicy autobusu. Wina bezsprzeczna.

    > A gdyby tam było przedszkole w przyszłości na środku tej ulicy, to
    > wiadomo, że to była by wina autobusu, że jechał tam. Po tym przedszkolu,
    > w przyszłości oczywiście.

    Co Ty bredzisz. Zawadził o drzwi bo NIE WIDZIAŁ ani drzwi, ani dorosłego
    człowieka przy tych drzwiach. Zawadziłby o wszystko co by się tam
    znalazło, szczególnie mniejsze gabarytowo.