-
11. Data: 2009-04-21 07:17:28
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
gildor napisał(a):
>
> do dupy jest. kciuki mnie psuje.
to uzywaj srodkowego palca do pozdrawiania
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
12. Data: 2009-04-21 07:19:36
Temat: Re: Ewolucja motocyklistów
Od: Nikanor <p...@g...com>
On 21 Kwi, 09:04, Norbi <n...@o...pl> wrote:
> Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> > Supamoto!
Do lansu po mieście. Bo tak na codzień to: brak ABS, brak ochrony
przed warunkami atmo, metr bieżący rury od kierownicy zahacza o
lusterka, brak schowka i daleko do ziemi w razie podeprzeć się.
--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]
-
13. Data: 2009-04-21 07:23:20
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> gildor napisał(a):
>>
>> do dupy jest. kciuki mnie psuje.
>
> to uzywaj srodkowego palca do pozdrawiania
fsumie...
--
gildor
9'99
-
14. Data: 2009-04-21 07:34:14
Temat: Re: Ewolucja motocyklistów
Od: Norbi <n...@o...pl>
Nikanor pisze:
> Do lansu po mieście. Bo tak na codzień to: brak ABS, brak ochrony
> przed warunkami atmo, metr bieżący rury od kierownicy zahacza o
> lusterka, brak schowka i daleko do ziemi w razie podeprzeć się.
>
Co Wy tak z tym ABS ? - bez tego to juz sie chyba jezdzic nie da...
Norbi
KFazer'03
-
15. Data: 2009-04-21 07:35:42
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: "huck" <2...@w...pl>
Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
napisał w wiadomości news:gsjli3$do8$1@news.onet.pl...
/.../
> Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem, który 200
> km/h robi w 7 sek? Skąd się bierze ta potrzeba wymiany motocykli na coraz
> szybsze? Gdy kupuję samochód - drugi, trzeci, piąty - wcale nie muszą być
> coraz większe i silniejsze. /.../
a stac sie na samochód kóry robi 100 w 3,5 sekundy ?
bo na motocykl cie stac
huck
-
16. Data: 2009-04-21 07:41:43
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Marcin Narzynski pisze:
> Robię właśnie prawko i pewnie niedług będę kupował jakiś duży skuter.
> Czytam więc porady w stylu "co na pierwsze moto" i znajduję dużo opinii
> "najpierw coś słabego, potem jakieś 500-750 ccm, a na końcu dopiero
> DOCELOWA maszyna".
>
> Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem, który
> 200 km/h robi w 7 sek?
Nie musi. Rada jest skierowana do napaleńców, którzy koniecznie chcą R1
na pierwszy motocykl i od razu na nim pędzić i robić "sztuczki".
[ciach]
> A może jakieś inne doświadczenia (o których nie mam pojęcia) każą szukać
> większych mocy?
Spróbuj sam - i nie zwracaj uwagi na to, czym jeżdżą inni. Sam
znajdziesz własne optimum :)
-
17. Data: 2009-04-21 07:50:02
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:gsjrv0$voc$35@news.onet.pl...
> Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>> Marcin Narzynski napisał(a):
>>> A co jest lepszego? Duża szyba, duże owiewki, automat - co może być
>>> lepszego?
>>
>> Supamoto!
>
> do dupy jest. kciuki mnie psuje.
Zbyt pohopnie wyciagasz wnioski po kilometrowej przejazdzce. Sprobuj KTM-a
lub Huske, zapomnisz o kciukach i zakochasz sie bez wzgledu na koszty.
XTX, choc cieszy, nie jest rasowym SM. Skrot ten nalezy tlumaczyc "Spora
Masa". Podyktowana kilogramami srednia spontanicznosc i prowadzenie wydechow
dolem to minusy. Fakt bezsprzeczny ze super wygodne i malo wymagajace
obslugowo. U mnie doskonale spelnia wyznaczona role "commutera" z dawka funu
zapewniajaca dobry dzien nawet po krotkiej przejazdzce do fabryki.
Poruszanie sie z predkosciami ponizej 100 km/h nabiera sensu ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne 955 / 660
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
18. Data: 2009-04-21 08:05:39
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kefir pisze:
> "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
> news:gsjrv0$voc$35@news.onet.pl...
>> Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>>> Marcin Narzynski napisał(a):
>>>> A co jest lepszego? Duża szyba, duże owiewki, automat - co może być
>>>> lepszego?
>>> Supamoto!
>> do dupy jest. kciuki mnie psuje.
>
> Zbyt pohopnie wyciagasz wnioski po kilometrowej przejazdzce.
cichobońć.
ja muszę znajdować minusy. muszę i nie przeszkadzaj.
> Sprobuj
> KTM-a lub Huske, zapomnisz o kciukach i zakochasz sie bez wzgledu na
> koszty.
jak to zapomne? ja ich nie odkręcam wychodząc z domu.
--
gildor
9'99
-
19. Data: 2009-04-21 08:18:01
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: fv <f...@c...com>
Marcin Narzynski pisze:
> Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem, który
> 200 km/h robi w 7 sek? Skąd się bierze ta potrzeba wymiany motocykli na
> coraz szybsze? Gdy kupuję samochód - drugi, trzeci, piąty - wcale nie
Przypadkiem tak się składa, że motocykle o większych pojemnościach
bardzo często posiadają lepszy osprzęt typu hamulce czy zawieszenie. Są
to maszyny dedykowane bardziej doświadczonym jeźdzcom. Podobnie jak w
świecie samochodów, gdzie na początek Fiat Panda wydaje się super
rozwiązaniem, ale Subaru Impreza powoli ale skutecznie kusi... Tyle że
takie auto na początek to trumna, podobnie jak litrowy motocykl.
Zauważ też, jakiego oddania pasji motocyklowej czy samochodowej wymaga
zakup i utrzymanie bardzo drogiego a niepraktycznego sprzętu. Znów
kłania się Subaru Impreza.
Niebagatelną różnicę robi też dźwięk wynikający z pojemności i lans
ogólny wynikający z posiadania litra. Znów wspomnę Imprezę.
Zobaczymy różnice pomiędzy np. Kawasaki Z750 i Z1000. Ten większy waży
tyle samo co 750 ale ma znacznie lepsze zawiechy i ogólnie jest
motocyklem wyższej jakości. Oczywiście ta jakoś kosztuje, co jest
dodatkowym czynnikiem. Nie każdy na drugi motocykl jest skłonny wywalić
np. 50tys PLN; więc Z750 jest często dobrym kompromisem pomiędzy
możliwościami a ceną.
Podobnie popatrzmy na SV650 vs. SV1000. Dramatyczne różnice w pracy
zawieszeń sugerują, że SV650 nie jest warta nawet spojrzenia. A mimo to
nie każda SV na drodze to 1000. Czemu? Bo nie każdy jest na tyle szalony
aby zaraz po skuterze czy nawet GS500 ogarnąć litrową fałkę.
Jest też para, która zdaje się potwierdzać z kolei twoją teorię,
mianowicie Bandit 6 i Bandit 12. Większy brat nie ma nic, czego mniejszy
by nie miał. W zasadzie jedyna różnica to gigantyczna przewaga przy
przyspieszaniu i elastyczności. A mimo to, wiele osób zmienia B6 na B12.
Mając obecnie pod tyłkiem coś w stylu B6 powoli zaczynam rozumieć
dlaczego. Wachlowanie biegami po jakimś czasie jazdy przestaje być
fajne. B12 ma odejście z każdego biegu i każdych obrotów.
Uważam, że naturalną ludzką potrzebą jest pogoń za prędkością. Niektórzy
decydują się tą potrzebę zrealizować, inni z zawiścią zajeżdżają im
drogę. Takie życie...
--
fv
-
20. Data: 2009-04-21 08:25:06
Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
Od: "(pj)" <j...@g...com>
Marcin Narzynski pisze:
> Skąd się bierze ta potrzeba wymiany motocykli na
> coraz szybsze?
A nie pomyślałeś, że większa Vmax może być jedynie dodatkiem - wiekszość
ocenia go jako miły dodatek :-) - do innych cech moto "ewolucyjnego"? Są
jeszcze inne, dosyć istotne, parametry...
--
pozdr
pj
gsx1300r
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj