eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEuropejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania. › Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takietamrozwazania.
  • Data: 2010-07-08 20:11:13
    Temat: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takietamrozwazania.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jul 2010 11:11:25 +0200, Icek wrote:
    >Co robisz na wakacjach w polsce jak pada deszcz? Nic bo nie ma co. Ja np.
    >kiedys wsiadlem w samochod i pojechalem 100 km dalej (3h trasy bo droga do
    >dupy). Tam bylo slonce wiec na plaze.
    >
    >Ale normalnie nie ma alternatywy. Nie mozesz isc do kina,

    No, akurat kina to z reguly jednak u nas sa.
    Inna sprawa ze czasy sie zmienily, obejrzysz sobie DVD w pokoju :-)

    >na fajny basen,

    Pojechac nad morze czy Mazury i trafic na basen :-)

    Za to w Tatrach juz chyba 7 basenow termalnych.

    >do jakiejs sali sportowej, pojechac na wycieczke fajnym pociagiem z widokami
    >(nawet w deszczu)

    W deszczu widoki kiepskie.

    >poplynac promem, statkiem wycieczkowym, isc do wesolego
    >miasteczka,

    W zaleznosci od miejsca - ale taka rozrywka u nas tez jest.
    No i zawsze mozna wsiasc w samochod i pojechac 100km do wiekszej
    atrakcji.

    Na zachodzie tez roznie bywa z atrakcjami.

    >isc do hali na gokarty i masa innych.

    Z tym gorzej. Tzn z hala.

    Ale i tak - na gokarty stac cie moze na godzine. A co dalej ?

    J.