eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEuropejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania. › Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
  • Data: 2010-07-08 20:22:14
    Temat: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jul 2010 11:14:05 +0200, Icek wrote:
    >wiesz, wszystkie normalne kraje maja morze na dole (na poludniu), a gory na
    >gorze (na polnocy). Przez to w gorach jest zimno a w morzu jest cieplo.
    >
    >Nasz baltyk z temperatura 17-21 nie nazywalbym cieplym morzem w stosunku do
    >27-29 w innych.

    17-21 ? Gdyby Baltyk mial choc 18 stopni to by nie bylo zle.
    Problem w tym ze on ma czesto 15 i mniej, a to juz sie niechetnie
    wchodzi i konczyny wykreca. Pozostaja dwie zatoki, w ktorych jest
    troche cieplej.

    A 27-29 to chyba w tropikach.

    >Da sie na tym u nas robic kase pod warunkiem, ze bedzie infrastruktura.
    >Ostatni raz jak jechalem z wroclawia nad polskie morze po polskich drogach
    >to trasa mi zajela tyle co z wroclawia do mediolanu.

    Raczej sie wlokles. Az tak wielkiej roznicy predkosci nie ma.

    J.