  • 21. Data: 2012-06-14 07:24:03
    Temat: Re: Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > a co sie wlasciwie tam stalo - bo wyznam, ze nie ogladam tych meczy,

    Nastąpił wybuch w tramwaju w Dniepropietrowsku. Zranionych zostało 9 osób.
    Media podają lakoniczne informacje, nie ma mowy też to narodowości zranionych
    osób. Jak to była zwykle w tych przypadkach. Oficjalnie przyczyną wybuchu jest
    "skrzynka z prochem przewożona przez myśliwego". Co rzuca cień na organizację
    i jest pstryczkiem w nos, wszystko dziwnie wygląda, pod tytułem "można wnieść
    do tramwaju pełnym ludzi materiał wybuchowy". Rozpoczęła się mała
    destabilizacja EURO 2012. Kto organizuje takie akcje ? Wiadomo.

  • 22. Data: 2012-06-14 15:39:14
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 14, 7:24 am, "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > i jest pstryczkiem w nos, wszystko dziwnie wygląda, pod tytułem "można wnieść
    > do tramwaju pełnym ludzi materiał wybuchowy". Rozpoczęła się mała

    mozesz podac jakis link do tej informacji?
    Rzeczywiscie przyczyna podana jest "szyta grubymi nicmi"...

  • 23. Data: 2012-06-16 10:21:49
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > mozesz podac jakis link do tej informacji?

    Choćby tutaj: http://www.rp.pl/artykul/890286.html

    Rzeczpospolita: "Wybuch w tramwaju w Dniepropietrowsku"

    czy za granicą:

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2157581/Ukra
    inian-tram-explosion-Gunpowder-carried-passenger-ign
    ites-accident-Dnipropetrovsk.html

    DailyMail: Nine injured in Ukrainian tram explosion after 'gunpowder carried
    by passenger ignites by accident' in Dnipropetrovsk

    > Rzeczywiscie przyczyna podana jest "szyta grubymi nicmi"...

    Odkąd Polsce przyznano organizację Euro było oczywiste, że dojdzie do
    bezpardonowej akcji sabotowania turnieju i jak może wyczuć z tego dziwnego
    rozwoju sytuacji, jakieś przemarsze Rosjan, mały wybuch w tramwaju, to jest
    dopiero wstęp do czegoś większego.