  • 1. Data: 2012-04-04 11:31:44
    Temat: "Etylina 80"?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W filmie 'Profesor Zazul' (kręcony podobno w 1962) bohater tankuje na
    autostradzie w Bielanach. Na dystrybutorze wyraźny napis "Etylina 80".
    Wątpię, aby to było przemalowane specjalnie na potrzeby filmu.

    Zatem - czy film kręcono przed wprowadzeniem 'standardu 78 i 94'? I co
    właściwie sprzedawano na stacjach w tamtych latach? Bo już któryś raz
    trafiam na szczątki informacji, że było coś wcześniej, no ale co?

    MJ

  • 2. Data: 2012-04-04 11:45:24
    Temat: Re: "Etylina 80"?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości
> [...]

    >właściwie sprzedawano na stacjach w tamtych latach? Bo już któryś raz
    >trafiam na szczątki informacji, że było coś wcześniej, no ale co?

    Na sejmowym serwerze nie znajdzie sie jakiegos stosownego
    rozporzadzenia ?

    Ja sobie Pana Samochodzika przypominam ... ale Nienacki wtedy chyba
    nie mial samochodu, ewentualnie wartburga, bo wspomina tylko o
    "benzynie", a osiagi samochodu kiepsko pasuja :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-04-04 12:52:24
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Ja sobie Pana Samochodzika przypominam ... ale Nienacki wtedy chyba
    > nie mial samochodu, ewentualnie wartburga, bo wspomina tylko o
    > "benzynie", a osiagi samochodu kiepsko pasuja :-)

    Nienackiemu w opisie jazdy 120km/h "drzewa zaczynały się zlewać w jedną
    całość"

  • 4. Data: 2012-04-04 13:08:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nienackiemu w opisie jazdy 120km/h "drzewa zaczynały się zlewać w jedną
    > całość"

    Kapelusznik.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-04-04 13:42:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nienackiemu w opisie jazdy 120km/h "drzewa zaczynały się zlewać w
    >jedną całość"

    No wiesz, jak byly tak gesto nasadzone jak juz tylko przy nielicznych
    drogach sie spotyka, to kto wie ..

    Ale sa i inne kwiatki, "mial wspanialy zryw - w ciagu nie wiecej niz
    15 sekund mialem juz 60 km na liczniku".
    12 cylindrow ... i jaka predkoscia sie autor chwali ? 200 chyba
    wehikul nie przekroczyl :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-04-04 13:56:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/04/2012 12:08, yabba wrote:
    > Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:4f7c27ee$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kapelusznik.

    Panie Nienacki, PLONK WARNING!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-04-04 14:20:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale sa i inne kwiatki, "mial wspanialy zryw - w ciagu nie wiecej niz
    > 15 sekund mialem juz 60 km na liczniku".
    > 12 cylindrow ... i jaka predkoscia sie autor chwali ? 200 chyba
    > wehikul nie przekroczyl :-)

    http://www.nienacki.art.pl/d_ferrari_410.html

    MJ

  • 8. Data: 2012-04-04 14:43:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/04/2012 13:20, Michal Jankowski wrote:

    > http://www.nienacki.art.pl/d_ferrari_410.html

    http://www.nienacki.art.pl/galeria/ferrari_410/filmy
    /zlota_rekawica_04.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-04-04 15:08:36
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > http://www.nienacki.art.pl/galeria/ferrari_410/filmy
    /zlota_rekawica_04.jpg

    Ten jeździ na holzgaz.

  • 10. Data: 2012-04-04 15:17:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 11:31:44 +0200 osobnik zwany Michal
    Jankowski wystukał:

    > W filmie 'Profesor Zazul' (kręcony podobno w 1962) bohater tankuje na
    > autostradzie w Bielanach. Na dystrybutorze wyraźny napis "Etylina 80".
    > Wątpię, aby to było przemalowane specjalnie na potrzeby filmu.

    hmm. Wiki podaje, że 80 to była lotnicza ale czy to mozna było dostać na
    normalnej stacji to wątpię
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Etylina

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?