  • 11. Data: 2012-04-04 17:18:46
    Temat: Re: "Etylina 80"?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w
    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    >http://www.nienacki.art.pl/d_ferrari_410.html

    Wyspe Zloczyncow mam pod reka tylko w pdf, ale tam w pierwszym
    rozdziale osiagnieto 170. Slownie, wiec drobna pomylka nie wchodzi w
    gre :-)
    No i najpierw sie placilo, a potem tankowalo ..

    Ale wracajac do faktow ... krotkie guglanie ujawnia info z calkiem
    wspolczesnej Ukrainy, ze tam "etylina 80" dostepna, oraz parametry
    silnikow syrenki
    http://rajsky.w.of.pl/105._historia_silnikow_w_wsm.h
    tml
    a tu sie nawet 76 pojawia.

    Moze i kiedys byla 80 w rosyjskim zwyczaju.

    Gdzies w sieci jest instrukcja obslugi Warszawa 203, moze tam cos
    pisze, dla 223 z 1969 to juz podaja 78.
    http://fso_warszawa.republika.pl/instrukcja.html

    Aha - to moze byc jeszcze kwestia normy pomiarowej, 78 RM to moze i
    80 w innej normie.

    J.

  • 12. Data: 2012-04-05 05:14:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M1SLQ wrote:

    > Nienackiemu w opisie jazdy 120km/h "drzewa zaczynały się zlewać w
    > jedną całość"

    he he he...

    to przy 160 km/h powinien sie już pojawiać tunel światła jak w startreku..

  • 13. Data: 2012-04-05 09:20:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > http://www.nienacki.art.pl/d_ferrari_410.html

    Rekonstrukcja możliwego wyglądu wehikułu (zielony na samym dole) całkiem przekonująca
    :)