  • 1. Data: 2009-11-07 10:00:10
    Temat: Etui z magnesem a telefon
    Od: marcin88 <a...@o...pl>

    Kończy mi się umowa i zamierzam kupić telefon.
    Wybór padł na model z ekranem dotykowym i wi-fi.
    Jako że zawsze używam pokrowców do telefonów dzięki którym są one
    bardziej zadbane i tym razem zacząłem przeglądać internet.
    Znalazłem etui zamykane na magnes.
    I tu pytanie czy magnes nie zakłóci pracy wi-fi albo nie zepsuje czegoś
    w wnętrzu telefonu w szczególności zależy mi na tym czy ekran dotykowy
    na tym nie ucierpi. Nigdy nie miałem takiego dylematu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-07 11:22:17
    Temat: Re: Etui z magnesem a telefon
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu marcin88 tak oto obwieścił(a):

    > Znalazłem etui zamykane na magnes.
    > I tu pytanie czy magnes nie zakłóci pracy wi-fi albo nie zepsuje czegoś
    > w wnętrzu telefonu w szczególności zależy mi na tym czy ekran dotykowy
    > na tym nie ucierpi.

    Mi się nic nie kłóci, nie robi i nie rzutuje :)

    Nigdy nie takie, bo niewygodne.
    http://www.allegro.pl/item796258990.html

    Ja mam takie
    http://www.allegro.pl/item808399230.html
    Ale dużo taniej można kupić, bo na tej aukcji cena zawyżona.

    Myślałem że magnes będzie się sam odczepiał w różnych momentach, w
    kieszenie, itp. Nic podobnego. W praktyce bardzo dobrze się otwiera,
    wystarczy przesunąć ręką. Mało tego, można jednym ruchem zamknąć, przy
    odpowiednim machnięciu, trzeba poćwiczyć, niczym szybki rewolwerowiec :P
    Ogólnie przy wprawie można obsługiwać jedną ręką!

    Nie wyobrażam sobie używania dotykowca bez tego. Wylatywał mi z reki. A
    jakieś inne rzeczy typu pokrowce to też masakra. Trzeba wyjmować, wsuwać,
    beznadzieja.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2009-11-07 11:48:11
    Od: marcin88 <a...@o...pl>

    Właśnie ten drugi miałem na myśli inny kolor tylko i aukcja za 15 zl
    Dzięki za radę.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-07 14:19:00
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    marcin88 pisze:
> [...]
    > w wnętrzu telefonu w szczególności zależy mi na tym czy ekran dotykowy
    > na tym nie ucierpi. Nigdy nie miałem takiego dylematu.

    Magnes moze zaklocic Ci dzialanie akcolorometru w telefonie.

    Jacek Kustra

  • 5. Data: 2009-11-07 15:31:54
    Od: marcin88 <a...@o...pl>

    castrol pisze:

    > Magnes moze zaklocic Ci dzialanie akcolorometru w telefonie.

    A co to dla mnie oznacza ? Zakłócenie będzie trwałe nawet jak już nie
    będzie w pobliżu magnesu?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-07 16:22:38
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    marcin88 pisze:

    > A co to dla mnie oznacza ? Zakłócenie będzie trwałe nawet jak już nie
    > będzie w pobliżu magnesu?
    No jak tel bedzie w poblizu magnesu to akcelerometr potrafi wariowac,
    tzn nie obraca Ci np ekranu, albo bedzie to robil z duzym opoznieniem itp.

    Jacek Kustra

  • 7. Data: 2009-11-07 17:00:37
    Od: marcin88 <a...@o...pl>

    Czyli nie będzie to grozić trwałym uszkodzeniem. Magnes będzie mały a
    telefon bardzo solidny i bardzo solidnej marki.
    Obracanie ekranu w tym telefonie jest chyba tylko w ustawieniach
    telefonu poziomo-pionowo. A akcelerometr chyba jest tylko używany jako
    zabezpieczenie i do jakiś gier,sztuczek.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-11-07 17:39:07
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    marcin88 pisze:
> [...]
    > telefonu poziomo-pionowo. A akcelerometr chyba jest tylko używany jako
    > zabezpieczenie i do jakiś gier,sztuczek.

    Trwalym raczej nie, ale cholera wie.
    Jesli bedzie to ekran dotykowy i w ogole nie bedzie klawiatury, to
    bedziesz czesto obracac ekran, chociazby aby wygodniej napisac smsa
    korzystajac z klawiatury qwerty.

    Co do telefonu, to o takich problemach czytalem w telefonie HTC, ktoremu
    wlasnie taki magnes przeszkadzal. Badz co badz HTC to tez solidna marka
    :) i chyba nie w tym rzecz a w zwyklej fizyce :)

    Jacek Kustra

  • 9. Data: 2009-11-07 18:09:04
    Od: "Oleko" <n...@n...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Magnes moze zaklocic Ci dzialanie akcolorometru w telefonie.
    > Pozdrawiam
    > Jacek Kustra

    Wygląda, że tobie już zakłócił ... boję się pisać co zakłócił,
    abyś nie wpadł w panikę.

  • 10. Data: 2009-11-07 20:30:07
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Oleko pisze:

    > Wygląda, że tobie już zakłócił ... boję się pisać co zakłócił,
    > abyś nie wpadł w panikę.

    I co? Literowki sie czepiasz? Sam nie wiem czemu napisalem akcolormetr :)

    Jacek Kustra