  • 1. Data: 2009-01-06 14:56:32
    Temat: Etui do ACER ASPIRE ONE
    Od: "Ozzz." <z...@o...eu>

    Jakie etui (sztywne ścianki, miękkie w środku) polecacie do netbooka 9 cali
    aspire one za ok. 40-55 zł ??

  • 2. Data: 2009-01-06 15:44:29
    Temat: Re: Etui do ACER ASPIRE ONE
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Ozzz. wrote:
    > Jakie etui (sztywne ścianki, miękkie w środku) polecacie do netbooka 9 cali
    > aspire one za ok. 40-55 zł ??

    W Carrefoure kupowałem jakieś 2 tygodnie temu oryginalne Acera
    (ale chyba to nie o to Ci chodzi, bo to też z pianki).
    http://www.aspire1.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=60#p
    1537
    Można samemu próbować usztywnić...

    Może bardziej potrzebujesz coś takiego:
    http://www.aspire1.pl/2008/08/09/akcesoria-czesc1/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-01-06 15:57:02
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:49637c5e$1@news.home.net.pl...

    > W Carrefoure kupowałem jakieś 2 tygodnie temu oryginalne Acera
    > (ale chyba to nie o to Ci chodzi, bo to też z pianki).
> [...]

    Ino cena trochę nie tego. IMHO nic gotowego poza miękkim neoprenem nie
    znajdziesz , musisz rzeźbic sam albo wydać nieco więcej. Ja szukałem miesiąc
    czegoś na mojego EEE i znalazłem całkiem niezłą torbę w Vobisie :
    http://sklep.vobis.pl/oferta/akcesoria_do_nb/torby/8
    77557_torba_techair_7_-10.aspx

    Niemniej jednak potrzebowałem torby a nie pokrowca , zreszta miękki neopren
    dołączono do netbooka.

  • 4. Data: 2009-01-06 16:03:17
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Paweł Ubysz wrote:

> [...]
    77557_torba_techair_7_-10.aspx
    > Niemniej jednak potrzebowałem torby a nie pokrowca , zreszta miękki

    Są zestawy, do których nei było pokrowca - A150 był sprzedawany
    w Carrefoure bez pokrowca.

  • 5. Data: 2009-01-06 17:29:01
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Ozzz. wrote:
    > Jakie etui (sztywne ścianki, miękkie w środku) polecacie do netbooka 9
    > cali aspire one za ok. 40-55 zł ??

    Rzuc okiem na dealextreme, maja rozne pokrowce w swietnych cenach. Jakość
    podobna lub wyższa, niż w przypadku tego, co kupisz u nas za te 50 zł.
    www.dealextreme.com/products.dx/category.317

    k,