  • 1. Data: 2009-07-24 12:26:15
    Temat: Estrella raz jeszcze... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    wracając niedawno z garażu zobaczyłem 2 ładne sprzęty - Virażkę i...
    cudną Estrelkę z równie piękną Kierowniczką... ;)
    Powiem szczerze, że na żywo zrobiła jeszcze bardziej piorunujące
    wrażenie niż na fotkach, choć najczęściej jest właśnie na odwrót...

    Szkoda, że jest ich tak mało, bo naprawdę zrobiła na mnie wrażenie i
    chętnie uzbierałbym kaskę, właśnie na Estrelkę.

    Najlepsze jest jednak to, że ponoć Estrelek w PL jest raptem kilka sztuk
    a tu okazało się, że mam jedną pod nosem i do tego na miejscowych
    blachach. ;)

    P.S. Jak się odważę, to następnym razem zagadam... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-07-24 12:29:31
    Temat: Re: Estrella raz jeszcze... ;)
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Jul 2009 14:26:15 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Siema,

    czesc

    >Szkoda, że jest ich tak mało, bo naprawdę zrobiła na mnie wrażenie i
    >chętnie uzbierałbym kaskę, właśnie na Estrelkę.

    Jak masz 150cm w kapelutku i wazysz 50kg to taka estrelka bedzie
    dobra. W przeciwnym wypadku dozbieraj do W650.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-07-24 12:42:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Jak masz 150cm w kapelutku i wazysz 50kg to taka estrelka bedzie
    > dobra. W przeciwnym wypadku dozbieraj do W650.

    ;) Niestety, albo i stety, ale się nie łapię 180/85, choć w założeniu
    miało być 185/80 ;)
    Masz rację W650 jest bardziej... męski, ale równie śliczny! ;)

    Poproszę więcej takich perełek, bo ja widzę, że muszę się jeszcze duuużo
    uczyć w przebieraniu ulęgałek... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-07-24 12:52:34
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > ;) Niestety, albo i stety, ale się nie łapię 180/85, choć w założeniu
    > miało być 185/80 ;)
    > Masz rację W650 jest bardziej... męski, ale równie śliczny! ;)

    a na mnie W650 robił niesamowite wrażenie na fotkac a na żywo okazał się
    motocyklem takim trochę bez wyrazu - nieco większą jawą.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-07-24 12:53:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > Poproszę więcej takich perełek, bo ja widzę, że muszę się jeszcze
    > duuużo uczyć w przebieraniu ulęgałek... ;)

    A o tym, co one, te Kawasaki, udają to słyszałeś?

    Triumph się to nazywa. I jest tradycyjnym producentem motocykli z
    rzędowymi twinami i tryplami.
    Zacznij od wygooglania "Scrambler".

    PS
    widzę, że dalej blogujesz

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-07-24 13:04:50
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Jul 2009 14:42:10 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >;) Niestety, albo i stety, ale się nie łapię 180/85, choć w założeniu
    >miało być 185/80 ;)

    jestem nizszy, a estrelka jest dla mnie za mala (nogi sie ukladaja bez
    sensu na zbiorniku, podkurczone odnoza tez nie poprawiaja komfortu)
    No i jesli mnie pamiec nie myli to w instrukcji jest ze kierowca musi
    byc lekki ;)

    >Masz rację W650 jest bardziej... męski, ale równie śliczny! ;)

    ano

    >Poproszę więcej takich perełek, bo ja widzę, że muszę się jeszcze duuużo
    >uczyć w przebieraniu ulęgałek... ;)

    Poszukaj cos popularniejszego i ladnego, np cb750.
    Chyba ze nie bedziesz jezdzic, tylko ogladac.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2009-07-24 13:14:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > A o tym, co one, te Kawasaki, udają to słyszałeś?
    >
    > Triumph się to nazywa. I jest tradycyjnym producentem motocykli z
    > rzędowymi twinami i tryplami.

    Hehehe, to sprzet bardziej niz niszowy. Japonie sie kupuje, coby przed
    kumplami obciachu nie bylo ;)

    > Zacznij od wygooglania "Scrambler".

    Jezdzi sie tym dosc przyjemnie, lekko, choc hamulce i zawiecha takie sobie.
    Trudno jednak tanio kupic no i promocja w ochnastym odciniku Misio
    Impossibile to, IMO, spory obciach dla imidzu ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-07-24 13:36:31
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 14:42:10 +0200, falco napisał(a):

    Ja mam 172cm i 82kg. Razem z moją Estrelką dajemy radę. Bez ekstremalnych
    doznań oczywiście.
    Kiedyś pewnie ją zdradzę. W650 lub Bonneville.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 9. Data: 2009-07-24 13:53:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości

    > Jezdzi sie tym dosc przyjemnie, lekko, choc hamulce i zawiecha takie
    > sobie. Trudno jednak tanio kupic no i promocja w ochnastym odciniku
    > Misio Impossibile to, IMO, spory obciach dla imidzu ;)

    Skoro na triumpha zeszło, to widzieliście najnowszego zjadacza
    harlejów?

    Triumph Thunderbird 1597ccm 85KM i 339kg masy.
    47mm średnica przedniej lagi!

    Kosztuje w UK tyle co dyna super glide custom czyli 10tysięcy funtów a
    wygląda tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=OQoXFHp92ts

    Aha, z wielkich marek europejskich to jeszcze nowy norton:
    961ccm w bliźniaczym dwugarze na popychaczach. I 16tysięcy funtów,
    mimo, że motocykla nie ma jeszcze w salonach.
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2009/June/jun1909-norton-sets-price-of-comm
    ando/?&R=EPI-115978

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-07-24 13:54:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > jestem nizszy, a estrelka jest dla mnie za mala (nogi sie ukladaja bez
    > sensu na zbiorniku, podkurczone odnoza tez nie poprawiaja komfortu)

    a probowales tak normalnie siasc, a nie po turecku?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki