  • 11. Data: 2009-07-24 16:27:29
    Temat: Re: Estrella raz jeszcze... ;)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > 47mm średnica przedniej lagi!

    No zwlaszcza ze V-Rody i Dyny od 06 maja lagi 49 mm :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-07-24 18:12:58
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Jul 2009 15:54:27 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >a probowales tak normalnie siasc, a nie po turecku?

    O, czesc Amil. Czytalem w internecie ze Cie zamkneli za potracenie
    jakiegos dziecka.
    Fajnie ze juz wyszedles.
    A wracajac do Twoich pytan to inaczej niz po turecku na kazaniu nie
    potrafie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-07-25 11:55:25
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jackare pisze:

    > a na mnie W650 robił niesamowite wrażenie na fotkac a na żywo okazał się
    > motocyklem takim trochę bez wyrazu - nieco większą jawą.
    Ano tak też bywa, ale gust przecież nie podlega, w końcu ile motocykli,
    tyle gustów. ;)
    P.S. Tego o Jawie udam, że nie (do)słyszałem... ;)

    Jasio pisze:

    > Triumph się to nazywa.
    Triumphy znam, ale to już zupełnie inna półka cenowa, ale wiadomo, coś
    za coś.

    > Zacznij od wygooglania "Scrambler".
    Ten akurat, to dla mnie brzyyydal. ;)

    n...@s...com pisze:

    > jestem nizszy, a estrelka jest dla mnie za mala
    Spoko, to bardziej wolne myśli, niż ukierunkowanie na zakup, bo nie stać
    mnie na takie fanaberie, by kolekcjonować wszystkie sprzęty, które mi
    się podobają najbardziej. ;)

    > Chyba ze nie bedziesz jezdzic, tylko ogladac.
    Gdy już będę stary i brzydki, to wtedy przeniosę się do garażu i będę
    cmokał, dotykał i wspominał... ;) Na razie pragnę dosiadać... ;)

    trud pisze:

    > Ja mam 172cm i 82kg. Razem z moją Estrelką dajemy radę. Bez ekstremalnych
    > doznań oczywiście.
    > Kiedyś pewnie ją zdradzę.

    O! Kolejna Estrelka, miło. Powiedz proszę z autopsji jak sprawa z
    częściami, eksploatacją, itp. Tak po ludzku z praktyki... ;)
    P.S. Gdy już dojrzejesz do zdrady, to daj proszę cynk, może będę po
    wygranej w totka i pomogę Ci w tym niecnym procederze... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 14. Data: 2009-07-25 22:22:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > Triumphy znam, ale to już zupełnie inna półka cenowa, ale wiadomo,
    > coś za coś.

    > Ten akurat, to dla mnie brzyyydal. ;)

    To wygooglaj "bonneville".

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-07-26 20:41:23
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 13:55:25 +0200, falco napisał(a):

    > O! Kolejna Estrelka, miło. Powiedz proszę z autopsji jak sprawa z
    > częściami, eksploatacją, itp. Tak po ludzku z praktyki... ;)

    Trudno coś powiedzieć. Od stycznia razem jesteśmy a moto ma 7,5k
    przejechane od nowosci.

    --
    pozdrawiam
    trud