  • Data: 2010-05-30 05:48:44
    Temat: Re: Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś
    Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie
    > tylko z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.
    >
    > --
    > pzdr, Piotr M

    Noooo, jeśli pytasz o "ponadczasowe" to ThinkPad IBM'a (kiedyś)
    a teraz juz z Lenovo. Co prawda wspólczesne Lenovo już tak
    nie zachwycają, ale kontakt ThinkPadem serii T2x, T3x i T4x
    to zawsze była przyjemność.

    A żeby spełnić Twój warunek kategorii do 3tys zł to seria R
    mieściła się w tej klasie cenowej i była nadal przyjemna.