  • 1. Data: 2009-05-19 20:31:49
    Temat: Estetyczna strona internetowa?
    Od: "Marylka" <m...@m...irc.pl>

    Bardzo proszę o wyrażenie swojej opinii o stronie http://www.easygo.pl/

    poprzez wypełnienie ankiety

    http://www.ankietka.pl/ankieta/index/id/25322/estety
    ka-stron.html

    w ten sposób można zobaczyć wyniki dt. subiektywnej oceny, która jest
    skorelowana z pewnymi cechami osobowymi jak np. płeć

  • 2. Data: 2009-05-20 08:07:59
    Temat: Re: Estetyczna strona internetowa?
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Marylka'
    Wpis z dnia 19-05-2009:

    > http://www.ankietka.pl/ankieta/index/id/25322/estety
    ka-stron.html

    > w ten sposób można zobaczyć wyniki dt. subiektywnej oceny, która jest
    > skorelowana z pewnymi cechami osobowymi jak np. płeć

    Po co wam do tego celu mój e-mail?

    --
    TomaSz.

  • 3. Data: 2009-05-21 12:10:53
    Od: "Maveriq" <n...@s...please>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Z pamiętnika internauty.
    > Własność: 'Marylka'
    > Wpis z dnia 19-05-2009:

    ka-stron.html

    > Po co wam do tego celu mój e-mail?

    Po to, żeby wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych

    Pozdrawiam, M.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4093 (20090521) __________

  • 4. Data: 2009-05-21 14:51:30
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 14:10:53 +0200, Maveriq napisał(a):

    > U?ytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >[...]
    >

    > Po to, ?eby wyraziae zgode na otrzymywanie materia?ów reklamowych

    A na ciężki chuj mi te materiały reklamowe?
    Ja mogę poświęcić ileśtam minut czasu aby wypełnić ankietę. Bo może
    faktycznie ktoś pisze jakąś pracę (magisterską?) (w co wątpię).

    Ale jeśli ktoś _prosi_ mnie o wypełnienie ankiety, a na dzień dobry
    dostaję "podaj adres zamieszkania i numer butów" to jakoś mi chęć
    poświęcenia przechodzi.

    Czyli spam pierwszej wody.

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 5. Data: 2009-05-25 10:10:48
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Maveriq'
    Wpis z dnia 21-05-2009:

    > Po to, żeby wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych

    No to w takim razie, po co ta ankieta?

    --
    TomaSz.

  • 6. Data: 2009-05-25 14:41:50
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Prawdopodobnie jest błąd w serwisie ankiet, z którego też często
    korzystam. ;)

    Zobaczcie ten link: http://www.ankietka.pl/ankieta/25322/estetyka-stron.
    html

  • 7. Data: 2009-05-27 07:01:30
    Od: "laser" <info-małpa@kedrok.pl>

    Nie chce mi się ankirty wypełniac ale powiem, że to tyopwy szok wizyalny.

    Masa informacji od razu, człwiek nie wie co czytać, gdzie skupic wzrok i
    wychodzi.