  • 21. Data: 2009-05-07 22:18:44
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał

    > To niech operator nie doprowadza do sytuacji, w których jego własny
    > klient staje w sytuacji wyboru "ułatwić mu życie, czy nie".
    > Gdyby nie okradali swoich klientów, nie byłoby w ogóle problemu, który
    > nazwałeś "robieniem wody z mózgu". A tak, to - wybacz - ale gdy ktoś

    Nie masz wrażenia, że mówienia o okradaniu w odniesieniu do 30 gr jest
    delikatnie mówiąc nieadekwatne, aby nie powiedzieć wprost - czysty
    idiotyzm ? Szopa pokazał ci, że z takiego "okradania" więcej będą mieć
    problemów i strat niż zysku. Bardziej sensowne będzie założenie, że ktoś
    po prostu pomylił się lub źle wykonał swoją robotę. W tym kraju jest to
    niestety nagminnie.

    > mnie okrada, to g* mnie obchodzą jego problemy księgowo-podatkowe. Wręcz
    > odwrotnie - jestem zainteresowany, aby tych problemów miał jak najwięcej.

    Jeśli życzysz komuś źle, nie sprawisz w ten sposób, że świat wokół
    ciebie stanie się lepszy.

    > Niemniej jednak za zwrócenie uwagi na niezgodność mojej wypowiedzi z
    > "rzeczywistością f-k" dziękuję :)

    Mam takie wrażenie, że jesteś jeszcze bardzo młodą osobą (czyli taką
    przed 40-tką), która musi się jeszcze wielu uczyć zanim zrozumie jak
    działa otaczający świat. Na początek dobra rada - jeśli czegoś nie
    rozumiesz: pytaj, zanim zaczniesz formułować mniej lub bardziej
    bezsensowne tezy czy oskarżenia.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 22. Data: 2009-05-08 08:15:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 May 2009 10:18:03 +0200, tl wrote:
    >Typowe łojenie Ery starszych wiekiem abonentow.

    Ale od kiedy tak ? Bo mnie nic nie wlaczyli.

    Owszem, w erze jest czesto "wyslij sms zeby otrzymywac przez 5 dni za
    darmo ..", co pozniej okazuje sie platna subskrypcja, ale jednak
    trzeba wyslac no i potem wysylaja ostrzezenie ..

    J.

  • 23. Data: 2009-05-08 08:55:15
    Od: "mz" <l...@w...pl>

> [...]
    > darmo ..", co pozniej okazuje sie platna subskrypcja, ale jednak
    > trzeba wyslac no i potem wysylaja ostrzezenie ..

    Tak ale ja nic nie wysyłałem nie chciałem, żadnych darmowych sms przez 5 czy
    30 dni. Włączyli mi tę usługę bez mojej wiedzy. Potem przysłali sms ze jak
    nie wyłącze to bede płacił. Szkopuł w tym, że telefon był cały czas
    wyłączony i gdybm przez przypadek go nie włączył nie dowiedział bym sie o
    tym.

  • 24. Data: 2009-05-08 09:48:14
    Temat: [OT] Re: Era robi w konia
    Od: "Maciek" <m...@w...h0me.pl.com>

    Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał
    > Nie masz wrażenia, że mówienia o okradaniu w odniesieniu do 30 gr jest
    > delikatnie mówiąc nieadekwatne, aby nie powiedzieć wprost - czysty
    > idiotyzm ?

    Ależ oczywiście. Jeśli jednak spojrzeć na temat od strony *ilości*
    abonentów, którzy nie mieli czasu, możliwości, wolnej pamięci do wyłączenia
    usługi, której nie chcieli to...

> [...]
    > strat niż zysku. Bardziej sensowne będzie założenie, że ktoś po prostu
    > pomylił się lub źle wykonał swoją robotę. W tym kraju jest to niestety

    Czyli ma tak zostać? OK.

    > Jeśli życzysz komuś źle, nie sprawisz w ten sposób, że świat wokół ciebie
    > stanie się lepszy.

    A lepszy się stanie jeśli przestanę działać we własnej obronie? Przez
    ostatnie 2 lata okradziono mnie na ok. tysiąc złotych. Sugerujesz, że
    postąpiłem niewłaściwie używając wszelkich dostępnych prawnie środków aby
    odzyskać to, co mi skradziono? Udało mi się. I świat będzie od teraz lepszy,
    bo jeden cwaniaczek za chwilę dostanie wyrok a firma PZU... No cóż, tutaj
    sytuacja jest beznadziejna ale przynajmniej pieniądze oddali. A darowałem im
    odsetki ustawowe - i nie mieli problemów, żeby to wszystko zaksięgować!

> [...]
    > otaczający świat. Na początek dobra rada - jeśli czegoś nie rozumiesz:
    > pytaj, zanim zaczniesz formułować mniej lub bardziej bezsensowne tezy czy

    Zanim zaczniesz udzielać rad bądź łaskaw popatrzeć na siebie ale najpierw
    zacznij robić cokolwiek. Z pozycji biernego obserwatora możesz
    ewentualnie... Udzielać "rad". Przykro mi ale nie staniesz się dla mnie
    wzorem :/

    Maciek.

  • 25. Data: 2009-05-08 10:06:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Misiu wrote:

    > Nie masz wrażenia, że mówienia o okradaniu w odniesieniu do 30 gr jest
    > delikatnie mówiąc nieadekwatne, aby nie powiedzieć wprost - czysty
    > idiotyzm ?

    Oczywiście, że idiotyzm. Moje 30 groszy, Twoje 30 groszy i jeszcze
    kolejnych tysięcy osób.
    Mam Ci powiedzieć, jakie ruch ma operator z powodu na stałe włączonej
    poczty głosowej? Której i tak nikt nie odsłuchuje? Zresztą, jesteś
    inteligentnym człowiekiem i sam potrafisz sobie taki ruch oszacować, prawda?

> [...]
    > problemów i strat niż zysku. Bardziej sensowne będzie założenie, że ktoś
    > po prostu pomylił się lub źle wykonał swoją robotę. W tym kraju jest to

    Tak, oczywiście. Są sobie systemy billingowe, które dla każdego
    połączenia rąbią klienta na jeden grosz. Przecież nie będziesz się
    awanturował z powodu jednego grosza, prawda? A że takich rozmów jest,
    powiedzmy, milion dziennie, to mamy 10 tysięcy złotych, czyli rocznie
    3,65 miliona. Oczywiście, płacimy od tego podatki: VAT (658 tysięcy)
    i CIT (568 tysięcy), czyli postępujemy zgodnie z prawem. Ale i tak
    zostaje nam rocznie ponad 2,4 miliona. Wystarczy na samochód dla prezesa.

    M.

  • 26. Data: 2009-05-08 10:57:55
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik mz napisał:

    > Tak ale ja nic nie wysyłałem

    Może jednak dziecko/żona/teściowa/kochanka bez Twojej wiedzy wysłali ? :)
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że sami włączyli okres próbny

  • 27. Data: 2009-05-08 11:13:46
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może jednak dziecko/żona/teściowa/kochanka bez Twojej wiedzy wysłali ?
    > :)
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć, że sami włączyli okres próbny

    no to uwierz bo moja mama miała to samo... o dziwo na ojca telefonie to nie
    wystąpiło... więc pewnie matka coś przy podpisywaniu umowy dostała co im
    pozwala na takie praktyki a nie doczytała
    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 28. Data: 2009-05-08 12:41:26
    Od: "mz" <l...@w...pl>

> [...]
    > :)
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć, że sami włączyli okres próbny

    NIE
    Po zakupie telefonu nowa karta nawet nie była włączana. Włączyłęm ją dopiero
    po 2 miesiącach od podpisania umowy.

  • 29. Data: 2009-05-08 16:53:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.05.09 14:41, mz pisze:
    > U?ytkownik "Bart"<b...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > NIE
    > Po zakupie telefonu nowa karta nawet nie by?a w??czana. W??czy?em j? dopiero
    > po 2 miesi?cach od podpisania umowy.

    To przeczytaj dokładnie wszystkie papiery, które podpisałeś w salonie.
    Z naciskiem na coś podobnego do "usługa Spróbuj za darmo" albo coś
    podobnego.

    --
    Pete

  • 30. Data: 2009-05-08 16:59:14
    Od: z <z...@g...pl>

    mz pisze:

    > Abonament wziełem bo potrzebowałem nowy aparat telefoniczny i dlatego nie
    > używam tej karty.

    Chwila moment.
    A w umowie przypadkiem nie masz zapisyu ze karta musi byc aktywna.
    Zebys sie nastepnym razem nie zdizwil jak przyjdzie do zaplaty kara umowna.