  • 11. Data: 2010-05-11 23:25:52
    Temat: Re: Era i absurd przy przedłużaniu umowy
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "chesteroni" <c...@p...gazeta.pl> napisał

    > Zarzad jest oceniany przez akcjonariuszy. Przychody nie moga spadac :-)

    Których? W przypadku PTC kwestia tego, kto ma prawo oceniać zarząd o ile
    wiem nie jest wcale taka oczywista, a sam zarząd też nie jest wcale taki
    jednoznacznie określony ;-)
    A jak już jest, to właśnie dopiero co za kaucją wyszedł :-)

    Problemy z utrzymaniem klientów, którym się kończy umowa raczej nie
    spędzą im snu z powiek przez kilka miesięcy (a na pewno nie bardziej niż
    perspektywa oglądania świata w kratkę).

    chester