  • 1. Data: 2009-11-23 18:56:22
    Temat: Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Witam Grupowiczów
    Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej
    sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

    Wyobraźcie sobe, że chcecie wziąć telefon dla dziadka, teścia, aby był nowym
    abonentem, bo właściwie w tej grupie użytkowników komórek jest jeszcze pewna
    luka i potencjał - o takich klientów powinni więc zabiegać operatorzy sieci
    kom.. Wyobraźcie sobie więc, że skorzystacie z super pomysłu austriackiej
    firmy, która wypuszcza naprawdę ładnie wykonany telefon Emporia, solidny, z
    bardzo intuicyjną obsługą, nie posiadający telewizora w w swoim modelu, więc
    jest naprawdę rarytasem dla słabo widzących, albo takich użytkowników,
    którzy telefon uzywają tylko do gadania, a nie studia filmowego...

    Wszystko ładnie, ale nagle na drodze staje wszystkozżerająca na potrzeby
    swojego biznesu Era, bo:
    1. W sposób naprawdę zasługujący na potępienie i w zwykły sqrw...ński sposób
    ustawia pierwszy kontakt w telefonie dla seniora "biuro numerów".
    2. Nawet sekunda połączenia z tym czymś kosztuje 2,44 PLN
    3. Wyobraźcie sobie, że Wasz senior cieszy się z komórki, próbuje coś sam
    wpisać w tym modelu telefonu, naciska książkę telefoniczną, naciska OK - i
    połączenie leeeci.
    4. Nic się nie dzieje, więc naciska jeszcze raz i jeszcze raz... aż w końcu
    przynosi telefon do Was. Wy się logujecie do iboa i...po prostu brak słów!

    Otóż nie wierzę, żę to niezamierzone działanie, to jasna przemyślana
    strategia. Żal tylko, że w ten sposób traktuje się TAKICH klientów, którzy
    ciułają grosz do grosza, biorą abonament za 25 PLN, a tu nagle poza
    abonamentem mają już 20 PLN. To jest skanadal pełną gębą. Rozumiem, że można
    sobie zarabiać na gówniarzach, co to ściągną sobie tapetę z omnixa, albo grę
    Milionerzy i się cieszą - i tak tata zapłaci. Rozumiem, że prawie każda
    komórka nowa ma na samym wierzchu klawisz do połączenia z Internetem, aby
    naciągnąć na koszty. Ale żeby w ten sposób podchodzić wykorzystując tak
    stworzony dla seniora aparat, tak zdzierać z TAKICH klientów to to już nie
    jest biznes - to jest naprawdę sqrw....ństwo

    GRATULUJĘ POMYSŁOWOŚCI ERY - i tym samym przestrzegam innych (od razu w menu
    kasujemy wszystkie "Światy Rozrywki", "Biura Numerów" i inne pierdolety i
    dopiero oddajemy komórkę w ręce naszego ukochanego seniora). Nigdy przed tą
    operacją, bo nabijemy kabzę jakiemuś palantowi, który myśli, że jest Szefem
    Marketingu, bo własnie okradł, tak jak Zakład Utylizacji Staruszków -
    ukochaną nam starszą osobę.

    Swoją drogą ta Emporia nieeeezła jest:)

    Pozdro
    KZ

  • 2. Data: 2009-11-23 19:10:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > 1. W sposób naprawdę zasługujący na potępienie i w zwykły sqrw...ński
    > sposób ustawia pierwszy kontakt w telefonie dla seniora "biuro numerów".

    jestes pewien, ze kontakt jest ustawiony w aparacie ? mam wrazenie, ze
    raczej na simie...
    praktyka stosowana przez kazdego operatora, od wielu lat

  • 3. Data: 2009-11-23 19:12:42
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > 2. Nawet sekunda połączenia z tym czymś kosztuje 2,44 PLN

    2,44 dopiero naliczane jest wtedy gdy polaczysz sie z konsultantem, wiec cos
    tu Twoje teorie nie pasuja o sekundowym polaczeniu.

  • 4. Data: 2009-11-23 19:14:11
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > ciułają grosz do grosza, biorą abonament za 25 PLN, a tu nagle poza
    > abonamentem mają już 20 PLN. To jest skanadal pełną gębą. Rozumiem, że

    Sorry , a jezeli jest to abonamenet to nie ma takiej oplaty jak 2,44 za BOA
    , jest 1zl i tez naliczane dopiero kiedy polaczysz sie zywym czlowiekiem./

  • 5. Data: 2009-11-23 20:01:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam Grupowiczów
    > Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będ?cy w takiej
    > sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

    No i co z z tego? Chcesz naprawić świat? Zacznij od siebie.

  • 6. Data: 2009-11-23 21:37:38
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Sorry , a jezeli jest to abonamenet to nie ma takiej oplaty jak 2,44 za BOA
    >, jest 1zl i tez naliczane dopiero kiedy polaczysz sie zywym czlowiekiem./

    to nie jest boa a biuro numerow! wydaje mi sie ze to co innego takze w
    erze...

  • 7. Data: 2009-11-23 23:39:22
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 19:56:22 +0100, Sagittarius napisał(a):

    > ak zdzierać z TAKICH klientów to to już nie
    > jest biznes - to jest naprawdę sqrw....ństwo

    Takie postępowanie ze strony akurat tego operatora ani trochę mnie nie
    dziwi. Wręcz przeciwnie, potwierdza tylko moją opinie o nim.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-11-24 06:45:32
    Od: K <...@...c>

    Sagittarius pisze:
    > Witam Grupowiczów
    > Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej
    > sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

    bo jest na B to jest najwyzej w ksiazce. u kazdego operatora jest tak
    samo i nie sadze aby bylo to spowodowane czyjas pazernoscia.

  • 9. Data: 2009-11-24 07:00:08
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    K napisał(a):

    > bo jest na B to jest najwyzej w ksiazce. u kazdego operatora jest tak
    > samo i nie sadze aby bylo to spowodowane czyjas pazernoscia.

    Niekoniecznie. W Samych Swoich wszelkie numery, które operator
    uważał za niezbędne (biura numerów, zegarynki, horoskopy i tatrzańskie
    pogotowia ratunkowe) zaczynały się od kropki i tym samym były
    przed wszelkimi innymi wpisami w książce.

    Ale nie wydaje mi się, by tak było w celu naciągania na połączenia...

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 10. Data: 2009-11-24 10:03:39

    Każdy operator tak robi, zatem nie wiem czemu się Ery czepiasz. Ja mam tak
    samo w Plusie od lat