  • Data: 2011-02-23 19:37:25
    Temat: Re: Era Premia
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Feb 2011 10:58:34 +0100, Artur Maśląg wrote:

    >Aaa - o to Tobie chodzi. Coś tam napisali, że z promocji można
    >skorzystać tylko jeden raz, więc nie wiem czy to tak zadziała.
    >Znaczy chodzi o 2 promocyjne doładowania tego samego konta
    >w promocji 50zł za 1000 pkt i do tego jeszcze podwojenie tego
    >drugiego. Spróbuj :)

    Oczywiscie ze dziala, sprobowalem. "Tylko raz" oznacza ze nie moge w
    tej promocji podwojnego doladowania skorzystac drugi raz.

    Ale pretensje do Ery mam o to ze tak ukryli informacje o promocji
    doladowania punktami. Gdyby nieomal nie przypadek to bym sie nie
    dowiedzial. A jakbym sie dowiedzial pozniej, to bym sie wsciekl.
    A jak sie wsciekne to zmienie operatora. I tyle im wyjdzie z tego
    podejrzanego nowoczesnego marketingu. To juz lepiej by zadnych
    promocji nie robili, lepiej by na tym wyszli :-P

    J.