  • Data: 2010-05-08 19:44:39
    Temat: Re: Era Nowy Komfort
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vcejfwkk13q3bq@piotr-asus...
    Dnia 08-05-2010 o 21:24:13 Sagittarius <z...@o...pl> napisał(a):

    > ..czy jak tam się ta moja taryfa nazywa. Se wchodze na swój biling, se
    > wykonałem parę połączeń 3G i se widzę, a to jest płatne - czyt. nie
    > wchodzi
    > do darmowych minut...

    Chcesz powiedzieć, że rozmowy głosowe aby schodziły z minut
    abonamentowych, muszą być w połączeniu 2G?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

    No albo jestem pijany, albo widzę, ze na Plusa 3G mam 90 groszy, przy
    jeszcze 67 minutach darmowych niby do wszystkich sieci. Dzisiaj mi sie nie
    chce, ale tommorow se poczytam te ich regulations...

    KZ