  • 21. Data: 2010-06-02 16:57:23
    Temat: Re: Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-06-02 15:17, krzysztofsf pisze:
    > Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu,
    > bo ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

    zmien taryfe na taka, w ktorej nie bedziesz ponosil nieczekiwanych oplat?

  • 22. Data: 2010-06-02 18:40:17
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 2-06-10 15:17, krzysztofsf pisze:

    > Nie wiem ile.
    > Jak dotad, tio przez 8 lat posiadania tel komorkowego, moze ze 3 razy
    > przkroczylem wykupiony abonament (nie liczac dolatowan prepaida
    > robionych za jego posrednictwem, i oplat sms-ami przy roznych
    > okazjach.
    >
    > Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu,
    > bo ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

    To sobie nie życz. Dobierz sobie taryfę taką jaka ci odpowiada. Ja
    wybrałem taką by to mnie odpowiadało. A że inni będą płacić drożej? A
    co mnie to interesuje. Wybrali kiepskiego operatora to niech płacą.
    BTW Wiesz kto jest najstraszliwszym drapieżnikiem jaki kiedykolwiek
    pojawił się na ziemi?
    Jeżeli znasz odpowiedź na to pytanie to będziesz wiedział czego użyć. A
    jeżeli nie wiesz to tylko Twoja strata
    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 23. Data: 2010-06-02 20:32:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 08:46:11 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Jesli zostanie mi naliczona oplata za polaczenie do Play, bede pisemnie
    > reklamowal u operatora i domagal sie mozliwosci identyfikacji przy
    > wybieraniu numeru, lub zablokowamia niechcianych polaczen. Z odpowiedzia
    > odmowna na pismie pojde dalej - operatorzy lubia dostawac kary, to
    > doczekaja sie kolejnej.

    Nie dostanie kary za niewywiązanie się z nieistniejącego obowiązku.
    Powiem nawet więcej -- niektórzy operatorzy pozwalają na coś takiego,
    jednak nie bezpośrednio przed połączeniem, ale w swoim czasie. Mój
    operator pozwala na skorzystanie z bezpłatnego numeru *555, ma też
    dedykowaną stronę internetową.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 24. Data: 2010-06-04 10:09:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 08:46:11 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
    >Nie moze byc tak, ze klient jest zaskakiwany kosztami polaczenia.
    >Sadze, ze zostanie to rozwiazane albo powyzszym zapowiadaniem, albo
    >wprowadzeniem mozliwosci blokowania polaczen do drogich dla
    >dzwoniacych operatorow, podobnie jak mozna zadysponowac w tel.
    >stacjonarnym.

    Ale to juz ze dwa lata mozna przenosic numery, a rozwiazania nie ma.
    Z czasem presja bedzie zanikala, bo i do Play zrobi sie taniej.

> [...]
    >Z odpowiedzia odmowna na pismie pojde dalej - operatorzy lubia
    >dostawac kary, to doczekaja sie kolejnej.

    Tylko ze tym razem stana okoniem - ustawa nic takiego nie wymaga, to
    za co ta kara ? Chcialo UKE przenosnosci numerow, to trzeba bylo
    lepiej ustawe konsultowac :-P

    >Taniej mi wyjdzie kupic starte Playa, na takie okazje, i wrzucic go
    >do jakiegos zlomu walajacego sie po domu, niz kilkanascie minut rozmow
    >z "playowcami".

    W ogole przejdz do Play, a co :-)

    J.