    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
    Date: Fri, 04 Jun 2010 12:09:23 +0200

    On Wed, 2 Jun 2010 08:46:11 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
    >Nie moze byc tak, ze klient jest zaskakiwany kosztami polaczenia.
    >Sadze, ze zostanie to rozwiazane albo powyzszym zapowiadaniem, albo
    >wprowadzeniem mozliwosci blokowania polaczen do drogich dla
    >dzwoniacych operatorow, podobnie jak mozna zadysponowac w tel.
    >stacjonarnym.

    Ale to juz ze dwa lata mozna przenosic numery, a rozwiazania nie ma.
    Z czasem presja bedzie zanikala, bo i do Play zrobi sie taniej.

    >Jesli zostanie mi naliczona oplata za polaczenie do Play, bede
    >pisemnie reklamowal u operatora i domagal sie mozliwosci identyfikacji
    >przy wybieraniu numeru, lub zablokowamia niechcianych polaczen.
    >Z odpowiedzia odmowna na pismie pojde dalej - operatorzy lubia
    >dostawac kary, to doczekaja sie kolejnej.

    Tylko ze tym razem stana okoniem - ustawa nic takiego nie wymaga, to
    za co ta kara ? Chcialo UKE przenosnosci numerow, to trzeba bylo
    lepiej ustawe konsultowac :-P

    >Taniej mi wyjdzie kupic starte Playa, na takie okazje, i wrzucic go
    >do jakiegos zlomu walajacego sie po domu, niz kilkanascie minut rozmow
    >z "playowcami".

    W ogole przejdz do Play, a co :-)

    J.