  • Data: 2010-06-02 18:40:17
    Temat: Re: Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
    Od: ALEX <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2-06-10 15:17, krzysztofsf pisze:

    > Nie wiem ile.
    > Jak dotad, tio przez 8 lat posiadania tel komorkowego, moze ze 3 razy
    > przkroczylem wykupiony abonament (nie liczac dolatowan prepaida
    > robionych za jego posrednictwem, i oplat sms-ami przy roznych
    > okazjach.
    >
    > Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu,
    > bo ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

    To sobie nie życz. Dobierz sobie taryfę taką jaka ci odpowiada. Ja
    wybrałem taką by to mnie odpowiadało. A że inni będą płacić drożej? A
    co mnie to interesuje. Wybrali kiepskiego operatora to niech płacą.
    BTW Wiesz kto jest najstraszliwszym drapieżnikiem jaki kiedykolwiek
    pojawił się na ziemi?
    Jeżeli znasz odpowiedź na to pytanie to będziesz wiedział czego użyć. A
    jeżeli nie wiesz to tylko Twoja strata
    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"