  • 1. Data: 2012-04-15 11:53:22
    Temat: Envirox TM
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Proszę o opisanie wyników zastosowania dodatku do ON o nazwie Envirox
    TM. Prośbę swoją kieruję TYLKO do użytkowników w/w dodatku. Wszystkie
    dane na temat Envirox'u TM już przeczytałem w Google. Można go kupić w
    Internecie, są kupujący, czyli ktoś to nabywa, toteż przed zakupem
    pragnąłbym upewnić się co do wyników zastosowania.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2012-04-15 13:06:38
    Temat: Re: Envirox TM
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sun, 15 Apr 2012 11:53:22 +0200, Tata
    <k...@k...net.pl> wrote:
    > Proszę o opisanie wyników zastosowania dodatku do ON o nazwie
    Envirox

    Maść na szczury. Jednak z wielu. Działa pod warunkiem, że głęboko
    wierzysz w jej skuteczność.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 3. Data: 2012-04-15 20:10:29
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał

    > Proszę o opisanie wyników zastosowania dodatku do ON o nazwie Envirox TM.
    > Prośbę swoją kieruję TYLKO do użytkowników w/w dodatku.

    Zauważyłem bardzo korzystny wpływ na jakość i czas trwania erekcji.
    Szczerze polecam.
    Z poważaniem.

    --
    Hinek