  • Data: 2010-08-30 05:35:50
    Temat: Re: Ensoniq PCI z lat 90 do współczesnego PC
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 19:16:39 +0200, W.P. napisał(a):

    > "Odsłuch na wieży stereo."
    >
    > I TEGO nie przeskoczysz. Jak chcesz JAKOŚĆ to kup wzmacniacz kina
    > domowego z procesorem DSP i wejściem SPDIF (1-3kpln), kolumny (drugie
    > tyle) i TO podłącz PO SPDIF do komputera... :)

    Ty chyba nie lubisz Kolegi. Zmuszenie komputera (pracującego pod kontrolą
    Windowsów) do sensownej współpracy z wielokanałowym (5.1) wzmacniaczem po
    S/PDIF wymaga stanięcia na głowie i włożenia palca u nogi do lewego ucha.

    Mam nieszczęście być posiadaczem takiego zestawu (PC+kino domowe) i to po
    prostu nie chce sensownie działać, a włączenie filmu poprzedzone jest
    zawsze kilkunastominutowym kurwowaniem.

    --
    Yakhub