  • 21. Data: 2010-01-03 16:58:53
    Temat: Re: Energooszczędny procesor
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

    W poszukiwaniu energooszczędnekgo komputera trafiłem prawie na ideał:

    płyta mini ITX
    http://www.allegro.pl/item870919759.html
    (ważne dla mnie złącze PCI na kartę tunera TV)

    do tego obudowa żeby zmieścił się obecny dysk 3.5" + napęd CDRW 5.25
    http://www.allegro.pl/item870658782.html

    prawie ideał bo płyta ma wentylator :(

    Tylko ile taki zestaw będzie pobierał ? i czy lepiej nie warto jakiegoś
    laptopa ...

  • 22. Data: 2010-01-03 18:25:53
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Tom&Jerry pisze:
    > prawie ideał bo płyta ma wentylator :(

    Jeżeli sensownie to poskładasz i zbudujesz sobie (choćby z
    tektury) tunele powietrzne tak, aby duży wentylator zastępo-
    wał mały wentylatorek płyty, to nie powinno być wcale tak źle.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 23. Data: 2010-01-04 07:05:12
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    > http://www.allegro.pl/item870658782.html
    >

    > prawie ideał bo płyta ma wentylator :(
    >
    > Tylko ile taki zestaw będzie pobierał ? i czy lepiej nie warto jakiegoś
    > laptopa ...

    Właśnie. Ciekawe jaki faktycznie pobór prądu ma taki zestaw?

    --
    niebieski

  • 24. Data: 2010-01-04 13:24:48
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Tom&Jerry" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > prawie ideał bo płyta ma wentylator :(
    >
    > Tylko ile taki zestaw będzie pobierał ? i czy lepiej nie warto jakiegoś

    mi sie podoba, nie wiem jak z HD 1080p sobie radzi

  • 25. Data: 2010-01-07 23:37:51
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> wrote in message
    > mi sie podoba, nie wiem jak z HD 1080p sobie radzi

    bez problemow