  • 11. Data: 2010-01-02 11:24:26
    Temat: Re: Energooszczędny procesor
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "niebieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2...@n...pl.
    ..
    > Miało być: "do pobierania dużych plików".

    Nie lepiej zmusić, aby router sam pobierał?

  • 12. Data: 2010-01-02 11:30:56
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 12:24:26 +0100
    "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Użytkownik "niebieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Nie lepiej zmusić, aby router sam pobierał?
    >
    > --
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Musiałbym zmienić router - nie ma usb. Jakiś czas na ww PC miałem zainstalowany IPCOP
    i wraz z modemem na usb i kartą wifi zastępował mi router.

    --
    niebieski

  • 13. Data: 2010-01-02 11:39:44
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Tom&Jerry wrote:

    > 1. po co
    > 2. nawet moj E4400 + 9500GT nie odtwarza płynnie 1080p
    > 3. sam szukam bardziej energooszczędnego zestawu, obecny komp czasami
    > pracuje 10h dziennie i zuzywa 160-200W na godzinę, po całym dniu 2kWh to
    > trochę dużo, jednak nie ma szans złożyć zestawu o takiej wydajności a o
    > mniejszym poziomie pobieranej energii, dlatego myślałem o ATOMIE żeby zejść
    > <100W za cały zestaw z monitorem...

    stary athlon x2 3800+ (2 GHz, TDP 35W) i zintegrowana grafika odtwarzają
    1080p bez zająknięcia z dekoderem CoreAVC (30PLN w świątecznej promocji
    ze strony producenta).

    RM

  • 14. Data: 2010-01-02 11:47:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > Musiałbym zmienić router - nie ma usb. Jakiś czas na ww PC miałem
    > zainstalowany IPCOP i wraz z modemem na usb i kartą wifi zastępował mi router.

    Mój też nie ma USB, ale zrobiłem mod i zapisuje na kartę pamięci.

  • 15. Data: 2010-01-02 12:05:30
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 12:47:14 +0100
    "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Użytkownik "niebieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Ja mam WAG54g ver.2. W sumie to pewnie dało by radę nawet usb w nim uruchomić, ale
    cos czje, że prędzej dopracuję mój serwer i router bedzie stał na półce jako
    urządzenie rezerwowe.
    --
    niebieski

  • 16. Data: 2010-01-02 12:16:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    niebieski pisze:
    > Witam.
    > Chciałbym złożyć bardzo energooszczędny PC,coś w rodzaju mediacenter i szukam
    odpowiedniego do tego celu procesora. W tej chwili mam pentium III 1000, ale nie
    wyrabia się z odtwarzaniem filmów z sieci na pełnym ekranie. Pewnie lepsza karta
    graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

    moim zdaniem, z tanich procków najoszczędniejszy energetycznie jest
    Athlon 64 bit, ale jednordzeniowy. (wiem ze to zabytek) Na nim na
    boxowym chłodzeniu wentylator sie nie kręci-niema takiej potrzeby. jak
    mi napiszesz (dasz linka czy nazwe do znalezienia na jakimś P2P) co Ci
    sie zle odtwarza, to sprawdze jak taki materiał filmowy jest odtwarzany
    na kompie z athlonem, i ile % mu to zajmuje.
    bo odcinki dr Housa z sieci to chyba mało miarodajny materiał? :)
    ToMasz

  • 17. Data: 2010-01-02 12:54:41
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    niebieski pisze:
> [...]
    graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

    Może:

    http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=
    3703

    ?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 18. Data: 2010-01-02 13:34:05
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Sat, 02 Jan 2010 13:54:41 +0100
    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

> [...]
    graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

    Ten byłby pewnie dobry, ale nie ma go gdzie kupić :-(
    --
    niebieski

  • 19. Data: 2010-01-02 15:57:33
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message news:hhn404$2s5$1@achot.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Tom&Jerry" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > On nie da rady odtwarzać filmów z youtube 1080p HQ.

    atom + ion spokojnie daje rade

    do kupienia za 150 funtow w podstawowej wersji

  • 20. Data: 2010-01-02 15:59:45
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "niebieski" <t...@n...pl> wrote in message
    On Sat, 2 Jan 2010 11:40:25 +0100
    "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> wrote:

    > no ale jak do filmow to chyba nie oglada przez 10h
    > sam mam GF9800 6 dysko i core 2,4 i jest to denerwujace, jak sobie gram albo
    > cos robie zaawansowanego to OK, ale jak ogladam film to juz nie jest OK.
    >
    > Sam szukam ciekawego rozwiazania i uniwersalnego, ale 1080p ma leciec bez
    > zajakniecia.

    Dobrze by tak było, ale czy da się to pogodzić? - płynne odtwarzanie 1080p, a niski
    pobór prądu.

    acer aspire revo r3600
    http://www.ebuyer.com/product/167153/add_product_rev
    iew

    spokojnie odtwarza 1080p zarowno mkv jak i z youtube