  • 1. Data: 2010-01-02 08:03:02
    Temat: Energooszczędny procesor
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Witam.
    Chciałbym złożyć bardzo energooszczędny PC,coś w rodzaju mediacenter i szukam
    odpowiedniego do tego celu procesora. W tej chwili mam pentium III 1000, ale nie
    wyrabia się z odtwarzaniem filmów z sieci na pełnym ekranie. Pewnie lepsza karta
    graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

    --
    niebieski

  • 2. Data: 2010-01-02 08:33:01
    Temat: Re: Energooszczędny procesor
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

> [...]
    >Pewnie lepsza karta graficzna załatwiła by >sprawę, ale nie ma gniazda AGP

    ATOM ?

  • 3. Data: 2010-01-02 09:35:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tom&Jerry" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    > ATOM ?

    On nie da rady odtwarzać filmów z youtube 1080p HQ.

  • 4. Data: 2010-01-02 09:54:41
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

    > On nie da rady odtwarzać filmów z youtube 1080p HQ.

    1. po co
    2. nawet moj E4400 + 9500GT nie odtwarza płynnie 1080p
    3. sam szukam bardziej energooszczędnego zestawu, obecny komp czasami
    pracuje 10h dziennie i zuzywa 160-200W na godzinę, po całym dniu 2kWh to
    trochę dużo, jednak nie ma szans złożyć zestawu o takiej wydajności a o
    mniejszym poziomie pobieranej energii, dlatego myślałem o ATOMIE żeby zejść
    <100W za cały zestaw z monitorem...

  • 5. Data: 2010-01-02 10:15:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Saturday 02 January 2010 10:54, Tom&Jerry wrote:
> [...]
    > mniejszym poziomie pobieranej energii, dlatego myślałem o ATOMIE żeby
    > zejść <100W za cały zestaw z monitorem...

    A SpeedStep uruchomiony? Ja mam P4 2.6GHz. Po uruchomieniu SpeedStepa
    działa na 325MHz przez 99% czasu...

    A jak szukasz nowego zestawu, to albo Atom albo VIA C7.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 6. Data: 2010-01-02 10:36:22
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Szukam nowego, obecny zestaw jest zbyt przestarzały - słaba grafika bez możliwości
    poprawy, USB 1.1, PATA ....

    --
    niebieski

  • 7. Data: 2010-01-02 10:40:25
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    no ale jak do filmow to chyba nie oglada przez 10h
    sam mam GF9800 6 dysko i core 2,4 i jest to denerwujace, jak sobie gram albo
    cos robie zaawansowanego to OK, ale jak ogladam film to juz nie jest OK.

    Sam szukam ciekawego rozwiazania i uniwersalnego, ale 1080p ma leciec bez
    zajakniecia.

    Ogolnie zle sprecyzowane wymagania pytajacego (zakladajacego temat) bo nie
    wiadomo o co chodzi, a tu teraz kady swoje pisze.

    jak zostawiam kompa na 12h to zrobilem sobie specjalny komuter ktory prawie
    nic nie pobiera a nie zwykly.

  • 8. Data: 2010-01-02 11:12:45
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 2 Jan 2010 09:03:02 +0100, niebieski napisał(a):

> [...]
    graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

    Athlon II X2 240 i płyta Gigabyte MA785GM-US2H. Może nie super
    energooszczędne ale moc z zapasem do HD. A jak tylko mediacenter to QNAP
    NMP-1000.

  • 9. Data: 2010-01-02 11:19:06
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 11:40:25 +0100
    "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Sam szukam ciekawego rozwiazania i uniwersalnego, ale 1080p ma leciec bez

    Dobrze by tak było, ale czy da się to pogodzić? - płynne odtwarzanie 1080p, a niski
    pobór prądu.

    > Ogolnie zle sprecyzowane wymagania pytajacego (zakladajacego temat) bo nie
    > wiadomo o co chodzi, a tu teraz kady swoje pisze.

    Głównie oglądam na tym TVSAT z kart SKYSTAR2, czasem przeglądam internet.
    Jako system operacyjny służy SLAX na karcie pamięci z CF-IDE

    > jak zostawiam kompa na 12h to zrobilem sobie specjalny komuter ktory prawie
    > nic nie pobiera a nie zwykly.

    Taki też mam - oparty na VIA epia. Służy głównie do pobierania dużych i jako
    platforma doświadczalna.

    --
    niebieski

  • 10. Data: 2010-01-02 11:21:01
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    > Taki też mam - oparty na VIA epia. Służy głównie do pobierania dużych i jako
    platforma doświadczalna.

    Miało być: "do pobierania dużych plików".
    niebieski