  • Data: 2010-01-02 12:16:50
    Temat: Re: Energooszczędny procesor
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niebieski pisze:
    > Witam.
    > Chciałbym złożyć bardzo energooszczędny PC,coś w rodzaju mediacenter i szukam
    odpowiedniego do tego celu procesora. W tej chwili mam pentium III 1000, ale nie
    wyrabia się z odtwarzaniem filmów z sieci na pełnym ekranie. Pewnie lepsza karta
    graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

    moim zdaniem, z tanich procków najoszczędniejszy energetycznie jest
    Athlon 64 bit, ale jednordzeniowy. (wiem ze to zabytek) Na nim na
    boxowym chłodzeniu wentylator sie nie kręci-niema takiej potrzeby. jak
    mi napiszesz (dasz linka czy nazwe do znalezienia na jakimś P2P) co Ci
    sie zle odtwarza, to sprawdze jak taki materiał filmowy jest odtwarzany
    na kompie z athlonem, i ile % mu to zajmuje.
    bo odcinki dr Housa z sieci to chyba mało miarodajny materiał? :)
    ToMasz