  • Data: 2011-11-22 08:27:41
    Temat: Re: Energooszczędna płyta pod mały serwer, miniatx - tania
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-11-21, o godz. 16:48:35
    simon <N...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A może takie coś:
    > http://www.advantech.com/applied/Stack_SBC_Pages/EBX
    /PCM-9584.htm
    > http://www.advantech.com/applied/products/pcm-9584.p
    df
    > ale z drugiej ręki?

    Czasami można trafić płytkę Tyan S2350 robioną na zlecenie firmy
    http://www.splitted-desktop.com/en/ Specyfikacja jest na końcu postu.
    Udało mi się kupić taką płytkę okazyjnie za ~150PLN. Mogę znajomka
    podpytać czy ma jeszcze jakieś egzemplarze.

    Zdrówko

    o 1 S1 socket for AMD Mobile Sempron and Turion 64 X2 support
    o ATI RS690E and SB600
    o 1 Compact Flash port
    o 1 LVDS port to drive TFT panel
    o 1 TPM
    o 1 mini PCI slot
    o 2 internal com ports
    o 2 internal firewire ports
    o 32 MB Local Frame Buffer to lower power consomption of GPU
    o 6 USB 2.0 external port available on I/O backing plate
    o 4 USB 2.0 internal port
    o 2 Gigabits Ethernet port from Realtek
    o Up to 4 GB of main Memory ( 2x So-Dimm DDR II @667Mhz)
    o 1 DVI-D port, 1 7.1 analog audio out, 1 SP/DIF Optical port
    o Support Linux natively (primary O/S used by SDS) and Windows Vista
    with Aero mode