    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Eneloop Pro jednak do d...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5c5074d5$0$5608$426a74cc@news.free.fr>
    <9...@t...no1>
    Date: 08 Feb 2019 14:56:34 GMT

    On Fri, 08 Feb 2019 13:34:56 +0000, Queequeg wrote:
    > Dla mnie oczywistością jest niezostawianie dokumentów w samochodzie.
    > W razie kradzieży samochodu lub włamania do niego niech mi chociaż one
    > zostaną.

    Ale przecież na samych papierach nigdzie nie pojedziesz :) A jeśli chodzi
    o to żeby wiedzieć co komu zgłosić w razie czego (numery seryjne i takie
    tam), to od tego mam skany.

    > Co do zostawiania otwartego samochodu... zależy gdzie się parkuje. Na
    > swoim podwórku to jeszcze (chociaż też miałbym opory), ale na dzielonym
    > parkingu lub na ulicy?

    Jeśli komuś zależy żeby sobie posiedzieć w mojej Ładzie, to co mi zależy,
    niech se posiedzi. Alternatywa jest taka, że aby sobie posiedzieć będzie
    musiał szybę zbić albo zamek wyszarpać, a po co bliźni ma się tak męczyć.
    No i mi nie po drodze z Ukrainy sprawdzać nową szybę.

> [...]
    > samochodu i do jego. Ochrona parkingu zauważyła, przytrzymała gościa do
    > przyjazdu policji, zatrzymali go, aresztowali i tak posiedział sobie w
    > areszcie przez trzy lata, zanim w ogóle odbyła się pierwsza rozprawa (co
    > samo w sobie jest absurdem). Za włamanie do mojego dostał dwa lata (i
    > zaliczyli mu na poczet kary ten areszt), a za włamanie do tego drugiego
    > samochodu... nie dostał nic. Sąd zakwalifikował to jako wykroczenie z
    > powodu tego, że tamten samochód był otwarty, i zdążyło się to przedawnić
    > (a przypominam, że gościa zawinęli na gorącym uczynku).

    No ale zrobił coś faktycznie złego, poza tym że w fajnym aucie sobie
    posiedział minutę?

    Mateusz