  • 11. Data: 2012-02-19 08:19:38
    Temat: Re: Emulacja WM na WP
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 18 02 2012 22:32, Animka pisze:

> [...]
    article&id=21508:odpali-programy-z-winmo-na-windows-
    phone-to-jest-moliwe&catid=49:sprzet&Itemid=91

    > Jak to? Rysik kupuje się oddzielnie? Przy telefonach nie ma? Może ktoś
    > nie wie jak ten rysik z telefonu wyciagnąć (nie wie, że to rysik)?

    Teoretycznie rysik nie jest potrzebny i obsługuje się ekran palcami. A w
    praktyce różnie to bywa i rysiki istnieją.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2012-02-19 11:29:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Teoretycznie rysik nie jest potrzebny i obsługuje się ekran palcami. A w
    > praktyce różnie to bywa i rysiki istnieją.

    Chciałbym się móc podpisać

  • 13. Data: 2012-02-19 19:40:24
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 19 02 2012 12:29, John Kołalsky pisze:

    > Chciałbym się móc podpisać

    Pretensje do producentów kieruj, nie do mnie.

  • 14. Data: 2012-02-20 18:53:54
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-19 09:19, ALEX pisze:

    article&id=21508:odpali-programy-z-winmo-na-windows-
    phone-to-jest-moliwe&catid=49:sprzet&Itemid=91

    > Teoretycznie rysik nie jest potrzebny i obsługuje się ekran palcami. A w
    > praktyce różnie to bywa i rysiki istnieją.

    W moim telefonie rysik jest ładnie wkomponowany w obudowę. Rzadko go używam.

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-02-20 19:20:42
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 20 02 2012 19:53, Animka pisze:

    > W moim telefonie rysik jest ładnie wkomponowany w obudowę. Rzadko go
    > używam.

    W jednym z moich byłych też, ale miał ekran OPOROWY.

  • 16. Data: 2012-02-20 19:25:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 20:20:42 +0100, ALEX napisał(a):

    > W jednym z moich byłych też, ale miał ekran OPOROWY.

    A w czym ci się tak opierał?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 17. Data: 2012-02-20 19:34:08
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 20 02 2012 20:25, Waldek Godel pisze:

    > A w czym ci się tak opierał?

    Nie wiesz co to opór czynny?

  • 18. Data: 2012-02-20 19:43:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 20:34:08 +0100, ALEX napisał(a):

    > Nie wiesz co to opór czynny?

    stawianie czynnego oporu policji? A czym ten biedny ekran się tak naraził?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 19. Data: 2012-02-20 19:52:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 20 02 2012 20:43, Waldek Godel pisze:

    > stawianie czynnego oporu policji? A czym ten biedny ekran się tak naraził?

    Ale o co Ci chodzi?

  • 20. Data: 2012-02-20 20:28:17
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-20 20:52, ALEX wrote:

    > Ale o co Ci chodzi?

    Pewnie że "się nie mówi oporowy tylko rezystywny". ;-)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."