  • 1. Data: 2012-02-15 22:45:20
    Temat: Emulacja WM na WP
    Od: atm <...@v...pl>

    Moze kogos zainteresuje ten temat:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21508:odpali-programy-z-winmo-na-windows-
    phone-to-jest-moliwe&catid=49:sprzet&Itemid=91

  • 2. Data: 2012-02-15 23:13:59
    Temat: Re: Emulacja WM na WP
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 23:45:20 +0100, atm napisał(a):

    > Moze kogos zainteresuje ten temat:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21508:odpali-programy-z-winmo-na-windows-
    phone-to-jest-moliwe&catid=49:sprzet&Itemid=91

    W zasadzie ciekawostka. Pomijając fakt, że na pojemnościowym ekranie będzie
    tego ciężko używać, nie da się obecnie odblokować telefonów i prędko się
    nie będzie dało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 3. Data: 2012-02-15 23:19:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-16 00:13, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > tego ciężko używać, nie da się obecnie odblokować telefonów i prędko się

    Testowalem rysik pojemnosciowy, wypada calkiem dobrze. Byc moze
    wystarczy do komfortowej obslugi.
    No tak, zapomnialem o zablokowaniu. Odnosze wrazenie, ze nawet iOS z
    ciagle aktualizowanym jailbreakiem to oaza wolnosci w stosunku do WP.

  • 4. Data: 2012-02-15 23:27:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 00:19:54 +0100, atm napisał(a):

    > No tak, zapomnialem o zablokowaniu. Odnosze wrazenie, ze nawet iOS z
    > ciagle aktualizowanym jailbreakiem to oaza wolnosci w stosunku do WP.

    Przez pewien czas był Chevron, ale się skończyło. W dodatku skończyło się
    dokładnie w momencie kiedy pojawiły się szanse na cokolwiek wartościowego
    do wgrania przy jego pomocy.
    Natomiast jest spora szansa na niezależny jailbreak od następnej wersji,
    kiedy udostępnią natywne kompilowane programy w C++

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 5. Data: 2012-02-17 22:53:13
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.engadget.com/2012/02/17/wml-shows-windows
    -mobile-running-within-windows-phone-video/

  • 6. Data: 2012-02-18 18:43:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > http://www.engadget.com/2012/02/17/wml-shows-windows
    -mobile-running-within-windows-phone-video/

    Protokół Skype'a też ponoć shakowano :-)

  • 7. Data: 2012-02-18 21:15:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    article&id=21508:odpali-programy-z-winmo-na-windows-
    phone-to-jest-moliwe&catid=49:sprzet&Itemid=91

    > W zasadzie ciekawostka. Pomijając fakt, że na pojemnościowym ekranie
    > będzie tego ciężko używać,

    Na jakimkolwiek ekranie tego topornego zabytku się ciężko używa.

    A jak kochasz rysiki, to do pojemnościowego ekranu też istnieją. Już od
    kilku złotych na allegrze.

  • 8. Data: 2012-02-18 21:32:12
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-18 22:15, Skrypëk pisze:

> [...]
    >
    > Na jakimkolwiek ekranie tego topornego zabytku się ciężko używa.
    >
    > A jak kochasz rysiki, to do pojemnościowego ekranu też istnieją. Już od

    Jak to? Rysik kupuje się oddzielnie? Przy telefonach nie ma? Może ktoś
    nie wie jak ten rysik z telefonu wyciagnąć (nie wie, że to rysik)?

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-02-18 22:05:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Animka <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jak to? Rysik kupuje się oddzielnie? Przy telefonach nie ma? Może ktoś
    > nie wie jak ten rysik z telefonu wyciagnąć (nie wie, że to rysik)?

    No widzisz, jak te żydy oszczędzają - ani rysika, ani klawiatury ani nawet
    anteny!

  • 10. Data: 2012-02-19 00:24:57
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-18 23:05, Skrypëk pisze:

    article&id=21508:odpali-programy-z-winmo-na-windows-
    phone-to-jest-moliwe&catid=49:sprzet&Itemid=91

    > No widzisz, jak te żydy oszczędzają - ani rysika, ani klawiatury ani nawet
    > anteny!

    Hahaha

    --
    animka