  • Data: 2012-11-24 23:18:28
    Temat: Re: Embedded Linux z szyfrowanym RFS
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/24/2012 04:47 PM, Bool wrote:

    > Większość? Ja z ARMów z MMU znam tylko AT91SAM9X z wbudowanym flashem.
    > Niestety w tym projekcie odpada ze względu na brak sterownika grafiki.
    >
    > Możesz podać jakieś inne?

    Poszukaj jakiegoś procesora z wbudowaną TrustZone. To jest mały kawałek
    procesora, który wykonuje swój zabezpieczony program, który może
    odszyfrować bootloader przed uruchomieniem, albo wykonywać fragmenty
    kodu które są krytyczne ze względu na bezpieczeństwo. Być może będziesz
    musiał podpisać NDA żeby dostać dokumentację, ale to będzie chyba
    najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.

    pzdr.
    j.