  • 21. Data: 2024-08-31 10:00:10
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne cd.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.08.2024 o 21:54, io pisze:

    > W 2019 roku na stacji paliw w Polsce doszło do wybuchu podczas
    > tankowania diesla. Przyczyną wybuchu była iskra, która powstała w wyniku
    > elektryczności statycznej. Kierowca, który tankował paliwo, nie uziemił
    > się przed rozpoczęciem tankowania, co spowodowało nagromadzenie ładunku
    > elektrostatycznego. Gdy dotknął pistoletu do tankowania, iskra zapaliła
    > opary paliwa, co doprowadziło do wybuchu. Na szczęście nikt nie został
    > poważnie ranny, ale incydent ten przypomina o konieczności
    > przestrzegania zasad bezpieczeństwa na stacjach paliw.

    No qrwa litości, ON w normalnej temperaturze na stacji paliw nie paruje
    i nie zapali się od iskry. I jeszcze ten WYBUCH!
    Pracowałeś ty kiedyś z olejem napędowym lub opałowym, próbowałeś to
    podpalić?

  • 22. Data: 2024-08-31 10:57:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.08.2024 o 10:00, nadir pisze:

    > No qrwa litości, ON w normalnej temperaturze na stacji paliw nie paruje
    > i nie zapali się od iskry. I jeszcze ten WYBUCH!
    Dokładnie.

    > Pracowałeś ty kiedyś z olejem napędowym lub opałowym, próbowałeś to
    > podpalić?
    To idiota, na siłę wbrew faktom próbuje udowodnić swoje idiotyczne tezy.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2024-08-31 11:46:24
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 30.08.2024 o 21:56, io pisze:

> [...]
    z-tech-45km-h/

    > To tak ciekawe jak pożary kolejnych smrodów.

    Bredzisz kretynku.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2024-08-31 12:39:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2024 12:02:47 +0200, Janusz napisał(a):

    > Noo ale elektryki są taaakie bezpieczne :(

    Jesteście wszyscy jak dzieciaki sprzeczające się w piaskownicy czyj
    szpadelek ładniejszy, gdy tymczasem wasi starzy się rozwodzą a dom
    zostanie zlicytowany.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 25. Data: 2024-08-31 13:18:04
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Jesteście wszyscy jak dzieciaki sprzeczające się w piaskownicy czyj
    > szpadelek ładniejszy, gdy tymczasem wasi starzy się rozwodzą a dom
    > zostanie zlicytowany.

    Twoi też.
    No ale musiałeś nam wspomnieć o swoim ładnym szpadelku.
    Czujesz się przez to dowartościowany?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2024-08-31 13:40:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Jesteście wszyscy jak dzieciaki sprzeczające się w piaskownicy czyj
    > szpadelek ładniejszy, gdy tymczasem wasi starzy się rozwodzą a dom
    > zostanie zlicytowany.
    To ja jestem tym starym ale się nie rozwodzę, więc wracaj do piaskownicy.
    Za rok o tej porze będę już emerytem.

    --
    Janusz

  • 27. Data: 2024-08-31 14:23:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Aug 2024 21:54:30 +0200, w <vat824$r83$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > poważnie ranny, ale incydent ten przypomina o konieczności
    > przestrzegania zasad bezpieczeństwa na stacjach paliw.

    Uwierzyłeś w to co wkleiłeś?

  • 28. Data: 2024-08-31 14:26:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wniosek: w elektryku nie zapinamy pasów.

  • 29. Data: 2024-08-31 16:58:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.08.2024 o 14:26, r...@k...pl pisze:
    > Wniosek: w elektryku nie zapinamy pasów.

    Też mi to przyszło na myśl.

    Tu jeszcze wycinek z innego forum
    "W powyższym linku można przeczytać, "Pożar wybuchł rano przy ulicy
    Bolesława Prusa w Skierniewicach. Jak przekazała prokuratura, 73-latek
    siedział za kierownicą małego elektrycznego samochodu. Auto zostało
    wyprodukowane w 2018 r. w Chinach.
    Pojazd zapalił się na osiedlowym parkingu podczas manewru cofania.
    Kierujący 73-latek wzywał przez otwarte okno kierowcy pomocy, sam nie
    mógł się wydostać. Próbowali go ratować mężczyźni znajdujący się na
    parkingu. Przy użyciu gaśnicy jedynie na chwilę udało się przytłumić
    płomień - relacjonował Krzysztof Kopania, rzecznik Prokuratury Okręgowej
    w Łodzi.
    Świadkowie próbowali wydobyć kierowcę drzwiami od strony pasażera, ale
    nie udało im się tego zrobić. Po zauważeniu, że mężczyzna przestał
    reagować, na chwilę się odsunęli. Wtedy doszło do wybuchu. "

    Kolejny tragiczny pożar wywołany tydzień temu przez elektryczną
    hulajnogę. Tym razem w Serbii. W pożarze zginęło sześć osób, w tym
    czworo dzieci w wieku od 2 do 7 lat. Link do informacji.
    https://wolnemedia.net/wybuch-elektrycznego-pojazdu-
    w-domu-mieszkalnym/

    Ile jeszcze osób musi zginąć w dramatycznych okolicznościach, aby
    wreszcie dotarło do polityków, korporacji i "ekoterrorystów", że pojazdy
    elektryczne nie dość, że nie do końca są ekologiczne to jeszcze
    śmiertelnie niebezpieczne."
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=21
    210582#21210582

    --
    Janusz

  • 30. Data: 2024-08-31 19:21:57
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.08.2024 o 23:25, io pisze:

    > No właśnie, tak samo wiarygodne jak moje :-)

    Ależ cotypierdolisz? Podałem wyjaśnienie, dlaczego wcześniej pierdolisz
    bzdury a Twój tekst wyssany z dupy rozbija się o 'NIEMOŻLIWE' :)

    --
    Pixel(R)??