  • Data: 2024-08-23 15:16:54
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2024 o 12:34, _Master_ pisze:

    > Ten cham wg wcześniejszych polityk unijnych powinien być utrzymywany i
    > zachowany mimo nieekonomiczności jego produkcji i kornkurencji z
    > zagranicy bo ON PRODUKUJE ŻYWNOŚĆ TU na miejscu.
    > TAK. TAKA była polityka unijna. I to było dobre tak jak własne leki i
    > wojsko.
    >
    > Przyklejeniec do asfalku wierzy w ideologię która nic nie da dla
    > klimatu a tylko utrudnia życie i marnuje siły i środki które logicznie
    > i mądrze byłoby poświęcić na rozwój krajów które najbardziej odczują
    > ocieplenie klimatu. Tak zrobiłby mądry człowiek. Tymczasem Francja
> [...]

    Ten cham chyba się określa wyraźnie jaki jest jego interes że zabiera Ci
    wolność w imię tego że on musi mieć swobodę w truciu Ciebie. Aż szczena
    opada gdy się słyszy reakcje pewnej pani do której której chamy z
    sztachetami zablokowali dojazd klientów, ona ni mniej ni więcej
    poczęstowała ich herbatą... Co się kurwa z wami ludzie dzieje???
    Jakiej własnej, jaki niby ja konsument mam wpływ na jakość paszy która
    jest mi oferowana codziennie w sklepie?? Unia powinna w pilnym trybie
    wziąć warchołów chłopskich za ryj, dla dobra wszystkich.  A już we łbie
    się nie mieści że Polacy generalnie są przeciw sprowadzaniu taniej i
    zdrowej żywności z Ukrainy.. Kto czy co was tak ogłupia??