-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!peer01.ams4!peer01.
ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!u
nt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 24 Mar 2023 08:14:54 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.9.0
Subject: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tuck95$1er6l$1@dont-email.me> <tui3p8$3pgvr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tui5rm$gal$23$Shrek@news.chmurka.net>
<tui70d$3pl33$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tuibr2$q5p$2$Cav@news.chmurka.net>
<tuirq9$3qj34$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tujq4h$jn9$3$Cav@news.chmurka.net>
<tukebl$3unrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tul3ua$3gpu4$1@news.icm.edu.pl>
<tul719$4on$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tumcnj$2qd$2$Cav@news.chmurka.net>
<1n2mg8n9p1vex.1kzk90esqypjv$.dlg@40tude.net>
<tunb0a$m49$1$Cav@news.chmurka.net>
<o...@4...net>
<tvefu1$cfa$1$Cav@news.chmurka.net>
<1npbxtqixznbj$.1cwrr754ma8un$.dlg@40tude.net>
<tvf265$1ff2f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
<tvg0sk$1h1i7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ncr5pjlgkz0q$.vhtksuix4id3.dlg@40tude.net>
<tvhcjr$1pb$4$Cav@news.chmurka.net>
<i...@4...net>
<tviagk$1lni6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: cyklista <c...@g...com>
In-Reply-To: <tviagk$1lni6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <641d4dee$0$19616$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.187.40
X-Trace: 1679642094 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19616 79.191.187.40:58490
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2830
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712429
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.03.2023 o 20:48, LordBluzg(R)?? pisze:
> W dniu 23.03.2023 o 17:51, J.F pisze:
>
>> No coż - podobnie ze zuzyciem silnika w ICE, ale im starszy pojazd,
>> tym tanszy silnik ze szrotu, albo tym mniej sensowna naprawa - trzeba
>> kupic kolejny, tani :-)
>>
> Tylko z baterią jest inaczej. Jeśli kupisz silnik ze szrotu to istnieje
> pewność, że posłuży dłużej niż podobnie zużyta bateria ze szrotu.
>
Dokładnie na odwrót.
> W silniku ze szrotu, jeśli byś chciał go odnowić to nie musisz wymieniać
Zazwyczaj prawie wszystko co mechanicznie się zużywa, i dopóki tego nie
rozbierzesz to nie wiesz w jakim jest stanie.
> wszystkiego. W baterii raczej tak :)
Baterię wystarczy podłączyć do urządzenia pomiarowego i dokładnie wiesz
w jakim jest stanie i w 90% wystarczy wymienić część żeby chodziła dalej
kilka lat.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.23 09:22 LordBluzg(R)??
- 24.03.23 10:49 cyklista
- 24.03.23 14:17 J.F
- 24.03.23 14:47 J.F
- 25.03.23 05:18 Cavallino
- 26.03.23 00:32 io
- 26.03.23 11:01 LordBluzg(R)??
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=