  • Data: 2010-02-17 10:25:57
    Temat: Re: Elektryka haka holowniczego
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy

    > Jedyne co można uszkodzić to bezpieczniki. Nie wiem jaką masz na myśli
    > zaawansowaną elektrykę, ale i tak musiałaby być podpięta pod skrzynkę lub
    > wiązkę. Bo niby skąd ta elektryka będzie wiedzieć, że ma świecić stop,
    > kierunkowskaz czy światła? Chyba nie będziesz tego włączał osobno.
    > Jeśli jest coś takiego jak ta "zaawansowana elektryka" to chyba po to,
    > żeby trochę zarobić.

    witam,
    o ile mi wiadomo nowe samochodyz canem mają kontrolki żarówek itp, czyli
    jeśli zmieni sie oporność bo zakładam,że tak to jest rozwiązane, to pokaże
    jakąś awarię.
    Sam się zastanawiałem czy można taką zwykłą instalację założyć do nowego
    focusa. Np. do opla combo z 06 roku też są haki z pudełkiem z cana. Może
    jakieś dodatkowe opcję są z tego - np jak się spali żarówka itp.
    Pozdrawiam
    Michal