    From: Maru <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryka haka holowniczego
    Date: Wed, 17 Feb 2010 09:51:50 +0100

    W dniu 17.02.2010 08:22, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Przymierzam się powolutku do haka holowniczego w Skodzie Fabii II i
    > nadal nie wiem czy *muszę* instalować "zaawansowaną" elektrykę zasilaną
    > z akumulatora, czy wystarczy podpiąć się pod wiązkę. Czy
    > eksperymentowanie w tym temacie jest bezpieczne, czy zbyt łatwo coś
    > można uszkodzić ?

    Jedyne co można uszkodzić to bezpieczniki. Nie wiem jaką masz na myśli
    zaawansowaną elektrykę, ale i tak musiałaby być podpięta pod skrzynkę
    lub wiązkę. Bo niby skąd ta elektryka będzie wiedzieć, że ma świecić
    stop, kierunkowskaz czy światła? Chyba nie będziesz tego włączał osobno.
    Jeśli jest coś takiego jak ta "zaawansowana elektryka" to chyba po to,
    żeby trochę zarobić.