  • 1. Data: 2012-02-05 17:00:28
    Temat: [Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Potrzebny bo ładowanie się skończyło :(
    Może być Pan Kazio z garażu lub Warsztat, byle by Fachowiec był rzetelny i uczciwy.
    Najlepiej w okolicach Krzyków. Inna dzielnica też może być. W prawdzie jeszcze odpala
    w tę zimnice,
    ale nie wiem jak długo pociągnie jadąc bez ładowania.

    Z góry dzięki za namiary.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-02-05 17:05:48
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2012-02-05 17:00, Krzysztof 45 pisze:
    > Potrzebny bo ładowanie się skończyło :(

    Zapłon. Naprawa rozruszników i alternatorów. Elektromechanika pojazdowa
    Rakowa 34a
    Tel: 71 325 59 71

    Korzystalem, polecam.

    FUT pl.misc.samochody

    --
    NotBear

  • 3. Data: 2012-02-05 17:26:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Potrzebny bo ładowanie się skończyło :(
    > Może być Pan Kazio z garażu lub Warsztat, byle by Fachowiec był rzetelny i
    > uczciwy.
    > Najlepiej w okolicach Krzyków.

    Koszycka 4 (boczna Wyscigowej) - tel. 507-102-514. Korzystalem dwa razy -
    zawsze bylo ok. Ceny srednie.

    Dysiek

  • 4. Data: 2012-02-05 20:24:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Podziękował.
    Zacznę od Koszyckiej bo bliżej :)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-02-05 20:42:30
    Od: "Konrad" <konradp[do wyciecia]@poczta.[do wyciecia].fm.[bez tego tez]>

    > Zapłon. Naprawa rozruszników i alternatorów. Elektromechanika pojazdowa
    > Rakowa 34a
    > Tel: 71 325 59 71

    Tez polecam ten zakład, tyle ze on od lat nie jest na Rakowej, tylko na
    Terenowej :
    Zapłon Elektromechanika Pojazdowa Eugeniusz Krystek. Adres. ul. Terenowa 82
    52-231 Wrocław. Kontakt. tel. 71 373 01 16. fax. 71 373 00 14. www.zaplon.pl

    Konrad

  • 6. Data: 2012-02-05 21:25:33
    Temat: Re: Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
    Od: kendy <k...@g...com>

    ostatnio byles wkurwiajacy, ale mimo to polece Ci kogos - Pan Mucha
    (boczna Klecinskiej na wysokosci WPP) - solidny, uczciwy i nie za
    drogi

    k.

  • 7. Data: 2012-02-06 23:32:05
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

> [...]
    > Najlepiej w okolicach Krzyków. Inna dzielnica też może być. W prawdzie
    > jeszcze odpala w tę zimnice, ale nie wiem jak długo pociągnie jadąc bez

    Ja polecam
    Mucha Jan - Elektromechanika Pojazdowa
    Wrocław, ul. Szwajcarska 13 - tel. 71 3737937

    Dobry fachowiec, a co najważniejsze uczciwy i rzetelny

    pozdrawiam
    charwel

  • 8. Data: 2012-02-07 07:29:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kendy napisał(a):
    > ostatnio byles wkurwiajacy,
    Ja byłem wkurwiający? Dramatyzujesz coś. A jak już to dla trolli a nie dla Ciebie.
    > ale mimo to polece Ci kogos - Pan Mucha
    > (boczna Klecinskiej na wysokosci WPP) - solidny, uczciwy i nie za
    > drogi
    Kurcze dzięki serdeczne. Charwel też poleca Muche, a ja juz jestem dzisiaj w innym
    punkcie (też
    polecanym) ustawiony, i raczej jak obiecałem że przyjadę, to gościa nie będę wykręcał
    pomimo że jest
    dużo dalej. A ciężko szybki termin znaleźć w te mrozy. Zawaleni robotą są.
    Ale zapiszę sobie ten adres na zaś :)

    Jeszcze raz dla Wszystkich dzięki i pozdrawiam
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2012-02-07 13:07:51
    Od: Nuel <2...@g...pl>

    > Ja polecam
    > Mucha Jan - Elektromechanika Pojazdowa
    > Wrocław, ul. Szwajcarska 13 - tel. 71 3737937
    >
    > Dobry fachowiec, a co najważniejsze uczciwy i rzetelny

    Tez sie podepne z tym fachmanem. Dwa razy mi ratował Honde kilka lat
    temu - wrażenia wysoce pozytywne.

    Pozdrowka
    Nuel