    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektrycznym na minuty
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rm4fim$t3s$3$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rm6503$67d$2$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 14 Oct 2020 08:59:54 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No i?
    > To jakaś dodatkowa poprawność polityczna, że KM należy chwalić
    > zawsze i wszędzie?

    Jak słucham róznej masci urbanistów to ich przekaz jest jasny:
    - nie da sie tak zorganizowac miasta zeby wszystkim mieszkancom
    jezdziło sie wygodnie samochodami
    - DOBRA KM to podstawa wygodnego do mieszkania miasta

    > Niesłusznie?

    Pytasz czy moim zdaniem covid jest grozny? Oczywiście.
    Czy trzeba ludzi dodatkowo straszyc? Hmm...
    Po prostu nie podoba mi sie takie podejscie.
    Tak samo jak nie podoba mi sie wysyp reklam leków które w podtekscie
    sugeruja ze lecza / uodparniaja na covid.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie