eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryczny hamulec ręczny › Re: Elektryczny hamulec ręczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Elektryczny hamulec ręczny
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <ndo0h7$vap$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <ndo2pm$utq$1@node1.news.atman.pl> <ndo78m$3on$1@node1.news.atman.pl>
    <56ffaabb$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <56ffad8a$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <fs0jxwnrzrr1$.1g36uty4h6vnf$.dlg@40tude.net>
    <57013c2a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 3 Apr 2016 18:30:13 +0200
    Message-ID: <13agpwlfjgni4$.16xtr0xypdbaa$.dlg@40tude.net>
    Lines: 46
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1459701020 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22823 89.77.179.152:9290
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579313
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 3 Apr 2016 17:52:15 +0200, yabba napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:fs0jxwnrzrr1$.1g36uty4h6vnf$.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Sat, 2 Apr 2016 13:31:25 +0200, yabba napisał(a):
    >>
    >>> Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:56ffaabb$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>W dniu 2016-04-02 o 12:35, Arkady pisze:
    >>>> Mam opla merivę i tam zapinać pasów nie trzeba. Sam hamulec jest o tyle
    >>>> wygodniejszy, że nie trzeba o nim pamiętać i sam się zwalnia przy
    >>>> ruszaniu.
    >>>>
    >>>> Jak działa, to jest moim zdaniem fajna sprawa.
    >>>
    >>> Działa zero/jedynkowo czy można nim dozować siłę hamowania?
    >>
    >> Musi być - inaczej policjant zabierze dowód, a SKP nigdy więcej nie odda
    >> ;)
    >>
    >>> Czy można nim hamować w przypadku awarii hamulca zasadniczego?
    >>
    >> Jak wyżej - jest to konieczność wynikająca z przepisów.
    >
    > Ufff...
    >
    >>
    >> Natomiast realizowane jest to w mega nieintucyjny sposób wymagający użycia
    >> włącznika i trzymania (może być w sumie różnie w różnych autach).
    >
    > Czyli w razie awarii hamulca człowiek jest w stresie i musi sobie jeszcze
    > przypomnieć z instrukcji jak to dziadostwo uruchomić?
    > Gratulacje dla konstruktorów. :(

    Podstawowa sprawa w przypadku nagłego zagrożenia życia jadąc samochodem to
    cierpliwość :)
    Czy jeśli chodzi o samochody gaszony przyciskiem, gdzie awaryjnie gasisz go
    _NIE_ tak jak zwykle (czyli pojedynczym krótkim przyciśnięciem), a
    awaryjnie wyłącza się go trzymając przycisk wciśnięty przez 3-4s (jak
    puścisz to czas leci od nowa).

    Podobnie z ręcznym - nie klinkięciem którym normalnie go uruchamiasz, a
    jadąc trzeba trzymać długo i stabilnie.

    Ale w papierach jest porządek - da się? da! tylko trzeba umieć i regularnie
    trenować :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: