eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.musoftware.de!wum.musoftware.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!
    nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    Date: Fri, 28 Jan 2011 09:55:38 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
    References: <ihqlb4$fku$6@news.net.icm.edu.pl> <ihrfj1$o8b$1@news.onet.pl>
    <ihrkpn$l5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ihrou8$re3$1@news.onet.pl>
    <ihrpkm$tu6$1@news.onet.pl> <4d41ffd7$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihtr5k$ias$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ihtr5k$ias$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <4d428488$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.59.157
    X-Trace: 1296204936 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2460 83.27.59.157:2990
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346115
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-28 08:27, Massai pisze:

    > Wydaje się dziwne czy się nie wydaje - fakt że tyle zżera ;-)
    > Przy dynamicznej jeździe na torze to ponoć do 80 km nawet nie dojedzie.

    Dynamiczna jazda akurat elektryka nie boli tak bardzo jak szybka jazda.
    Najbardziej bolesna dla zasięgu, będzie pewnie jazda z prędkością
    maksymalną po autostradzie.

    > * Cruising at 38 miles per hour with ambient temps of 68 degrees,
    > you could squeeze 138 miles out of the Leaf.
    >
    > Jazda ostro emerycka na trasie, 38 mph czyli 60 km/h, ma dawać zasięg
    > ponad 220 km.

    To się wszystko zgadza.
    6.5kW przy prędkości 60km/h.

    > * In heavy stop-and-go traffic, averaging just 6 mph with temps of
    > 86 degrees and A/C on, range drops to 47 miles.
    >
    > Tu mamy coś realniejszego, czyli warszawskie (czy londyńskie) korki.
    > Zasięg 75 km... z, przypominam 24 kWh.

    No tak, tylko tu trzeba pamiętać że oznacza prawie 8h ciągłej jazdy po
    mieście, czyli jak na jedno ładowanie wystarczająco.
    Moc około 3kW - z czego pewnie większość dla klimy, której wyłączenie
    pewnie znakomicie ten zasięg powiększy w tym teście. Ale kto jeździ
    dłużej niż 8h dziennie?

    > Ta taksówka od VW ma mieć 45 kWh - dla niej wychodzi zasięg 140 km.

    Czyli jakieś 15h takiej jazdy - wystarczy nawet taksówce.

    I prawdę mówiąc do takiej jazdy w mieście jest samochód elektryczny - bo
    tam nie ma tego problemu co w silnikach spalinowych, że w korku zużywa
    2-3x tyle co na trasie.

    Za to na trasie, gdzie długo jedzie się z dużą prędkością takie
    akumulatory szybko się rozładują.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: