-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambr
iumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 28 Jan 2011 00:29:29 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
References: <ihqlb4$fku$6@news.net.icm.edu.pl> <ihrfj1$o8b$1@news.onet.pl>
<ihrkpn$l5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ihrou8$re3$1@news.onet.pl>
<ihrpkm$tu6$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ihrpkm$tu6$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 37
Message-ID: <4d41ffd7$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.63.86
X-Trace: 1296170968 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2506 83.25.63.86:2902
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346082
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-27 13:49, Massai pisze:
> gri wrote:
>
>>
>> Użytkownik "Michał Gut"<m...@w...pl>
>> napisał w wiadomości news:ihrkpn$l5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>>> tylko po co takie kombinacje... niech zrobia samochod osiagajacy
>>> vmax=120, o zasiegu na jednym ladowaniu 300km i cenie pozwalajacej
>>> sredniej klasie go kupic i IMHO bardzo szybko zaczna te autka sie
>>> spredawac w duzych ilosciach.
>>
>> Zapewne w najbliższych latach tak się stanie
>>
>> http://www.samochodyelektryczne.org/volkswagen_londo
n_taxi.htm
>
> 45 kWh ma starczyć na 300 km? Chyba to tak jak z tymi danymi o zużyciu
> paliwa w spalinowych. ;-)
Dlaczego nie?
Maluch miał silnik 17kW i dawał radę rozpędzić się do ponad 100km/h.
Z 45kWh dałby radę przejechać 264km. Przy nieco mniejszej prędkości
spokojnie przekroczyłby 300km.
A w mieście, gdzie prędkości są niższe, spokojnie można taki zasięg
utrzymać (nawet przy gorszej aerodynamice i większej masie).
> Tesla z 53 kWh, daje realny zasięg około 120-150km.
Dziwnie to wygląda, bo robiąc to 150km w 2h, wychodzi że przy średniej
prędkości 75km/h zużywałby ponad 26kW. A to wydaje się trochę za dużo.
A takie elektryki nie mają silnika który wymaga napędzania na biegu
jałowym i odzyskują energię przy hamowaniu, przy zmiennej prędkości będą
więc radzić sobie lepiej niż spalinowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.11 08:27 Massai
- 28.01.11 09:55 Tomasz Pyra
- 28.01.11 10:22 Michał Gut
- 28.01.11 11:15 Massai
- 28.01.11 12:06 Krzysiek Kielczewski
- 28.01.11 12:15 Massai
- 28.01.11 13:16 Krzysiek Kielczewski
- 28.01.11 13:44 Massai
- 29.01.11 11:05 Michał Gut
- 29.01.11 14:26 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=