eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
    Date: Thu, 27 Jan 2011 12:55:57 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <ihrq0t$vg5$1@news.onet.pl>
    References: <ihqlb4$fku$6@news.net.icm.edu.pl> <ihrfj1$o8b$1@news.onet.pl>
    <ihrkpn$l5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296132957 32261 212.160.173.137 (27 Jan 2011 12:55:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2011 12:55:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345889
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. wrote:

    > On Thu, 27 Jan 2011 12:26:46 +0100, Michał Gut wrote:
    > > tylko po co takie kombinacje... niech zrobia samochod osiagajacy
    > > vmax=120, o zasiegu na jednym ladowaniu 300km i cenie pozwalajacej
    > > sredniej klasie go kupic i IMHO bardzo szybko zaczna te autka sie
    > > spredawac w duzych ilosciach. wtedy rodziny beda mialy jeden
    > > samochod do dlugich tras jesli potrzebuja a
    >
    > Raz na jakis czas kazdy potrzebuje - i co wtedy - nocleg z ladowaniem
    > po 300km ? Choc w sumie akumulatory mozna naladowac w godzine-dwie,
    > to moze wystarczy dobry obiad (ale jakze tak - bez wina ?)
    >
    > Poza tym akumulatory sie degraduja i z 300km sie zrobi kiedys 150 ..
    >
    > > drugi do codziennej jazdy ktorym sie trzaska wiekszosc przebeigu.
    >
    > Ale jako drugi to nie musi miec az 300km.
    > No i to ogranicza sprzedaz do tych ktorych stac na dwa.
    >
    > > idealna
    > > wydaje mi sie jednak hybryda - elektryczny z silnikiem spalinowym
    > > ale tylko do ladowania akumulatorow gdy brakuje pradu.
    >
    > Owszem. Ale nie obecny prius, gdzie akumulatorek symboliczny i nie da
    > sie doladowac z gniazdka.

    Z takich to obecnie jest chyba tylko Chevy Volt, i ma być Ampera.

    Prius, Insight to zwykłe hybrydy.
    A, i nowy prius ma mieć opcję doładowywania z gniazdka i większy zasięg
    w trybie ZEV.

    >
    > Poza tym trzeba by sprawdzic czy straty na tym hybrydowym napedzie nie
    > sa wieksze niz oszczednosci.
    > Prius niby ogolnie malo pali, wiec moze nie.

    Hybrydy pokazują pazury w miastach.
    W jakims teście bardzo ładnie wypadł Insight, w mieście wykręcił
    średnią coś koło 4l/100km, gdy prius oscylował w okolicy 5l/100km
    Aktualnie to chyba najbardziej ekonomiczna hybryda, bo i tani (cos koło
    70k pln) i to spalanie... Tyle że brzydki jak noc ;-)
    Ciekawe że ten Insight wyciąga takie spalnie przy użyciu skrzyni CVT,
    która jak wiadomo - sporo pożera.
    Zresztą, prius chyba też ma CVT, nie?

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: